اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

تولد همسر گلم+بیماری الیسا:-(

1393/9/4 2:55
نویسنده : مامان فیروزه
965 بازدید
اشتراک گذاری

هوراهوراشریک لحظه هام تولد مبارکهوراهورا

 

 

امروز  روز آفریده شدن نیمه ی گمشده ی من بود همونی که خدا وقتی آفریدش و وقت قرار دادن قلب توی سینش شد پروردگار مهربون از ویترین قلباش مهربون ترین قلبو برداشت وتوی سینش قرار داد  تا بشه اینی که هست.بشه دنیای من .بشه مردی که با گذشت این چند سال زندگی مشترک هنوز وقتی از بیرون میرسه خونه دست و دلم با دیدنش بلرزهمثل اولین روزی که توی پارک نزدیک خونه دیدمش.لحظه ای که فقط دو ساعت ذول زده بود توی چشام منم همش این ور اون ورمو نگاه میکردم تا مطمعن شم مبهوت من شده نه کسی دیگهسوال..وای که چقدر اون لحظه ها بهم نزدیکن چه عاشقی هایی که با هم نکردیم امشب نمیخوام یچ متن عاشقانه یا شعری رو کپی برداری کنم برا عشقم بنویسم.میخوام همش از دلم بیاد هر چی که تایپ میکنم.عزیز دلم عاشق قلب مهربونتمقلبعاشق شوخیات،نیشخندعاشق زمانیم که از یکی پیشم تعریف میکنی بعد زیر چشمی نگام میکنی تا ببینی از حسادت منو ترکوندی یا نه بعدشم کلی میخندی.کلافهعاشق وقتیم که گرسنت میشه قاطی میکنی میگی فیروزه هر وقت عصبانیم خودت بفهم یعنی گشنمه،خوشمزهعاشق دلسوزیاتمخیال باطل....و...و...وعاشقیم با تو زیاده.

 

الیسا

 قلبقلبخوشحالم واسه اون لحظه ای که دستامو به دست تو سپردم قلبقلب

الیسا

عزیزترینم ۲۵سالگیت مبارک امیدوارم ۱۲۰سال زنده باشی.

کیک تولدتو خودم برات پختم که همشو نوش جان کردی 

الیسا

از شمع فوت کردنو...عکسی ندارم فقط یه کم فیلم گرفتم دلیلشم  مریض شدن شما بود خانوم.از دیشب تب استفراغ سرماخوردگی شدید اومد سراغت تا دو سه ساعت پیش که یه کمی بهتر شدی حالت شدیدا بد بود شاید بیماریت جزو یکی از بدترین های از تولدت تا حالا بود حسابی  اذییت شدیم برنامه هام تا حدودی واسه مریضیت به هم خورد اما بازم غیرت داشتم با این حال و روزت که حتی ثانیه ای ازم جدا نمیشدی موفق شدم یه کیک برا بابا جونی درست کنم یه هفته ای میشه غذات شدیدا کم شده حسابی لاغر و ضعیف شدی اما خدا رو شکر قبل خواب سوپ خوردی دارم دعا میکنم بالا نیاریش.بگذریم 

 

دیشب قبل خواب روی آینه توی حال با رژم نوشتم تولدت مبارک عشقم صبح که بابا اسی رفت سره کار یاده نوشته افتادم رفتم سراغش قربونش برم برام  با همون رژ جواب نوشته بود...دیگه وارد حاشیه نمیشم خصوصی بود دیگه.نیشخند

 

هوراهوراهورااسی جونم تولدت مبارکهوراهوراهورا

قلبامیدوارم همیشه موفق باشی... قلب

 یه چیز جالب دیگه تاریخ تولد امسال همسریه

93,9,3

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

هنرهای دست ساز چیکچی
4 آذر 93 8:21
خیلی خیلی مبارکه
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم از لطفت
مامان خدیجه
4 آذر 93 13:56
عزیزم تولد همسرتون رو دوباره تبریک میگم حال الیسا جونی ما چطور ه بهتر شد عزیزم براش اسفند دود کن
مامان فیروزه
پاسخ
مممنونم عزیز دلم آره خدا رو شکر خوبه.چشم حتما.
مامان خوشگل كيجا
4 آذر 93 16:29
از طرف من به شوشوت تبريك بگو اميدوارم الي جونم زودي خوب شه
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون عزیزم حتما.مرسی جیگر
فاطمه
4 آذر 93 17:47
به به چه خانم هنرمندی تبریک میگم ، ان شاالله سال های سال به خوبی و خوشی کنار هم زندگی کنین
مامان فیروزه
پاسخ
خیلی ممنونم ازت فاطمه جان.همچنین شمااااا
سوگندعشق مامان و بابا
4 آذر 93 19:04
مبارکههههه عشقم دختر خاله جونم به آق اسی تبریک بگو الیسا جون انشاالله ک زودی خوب شی عزیزم طاقت مریضی توندارم شنیدم که باز دوباره رفتی پیش کیمیا پیش من نیومدی یعنی منو دوست نداری دیگه باشه
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم حتما.سوگند جونی الی هر جا بره تو براش چیز دیگه ای.خودتم میدونی بوس
مريم
4 آذر 93 21:15
سلام دوست گلم تولد همسر جونتو تبريك ميگم ايشالله هميشه موفق باشد كيكتم عاليه ايشالله نفسم حالش خوب ميشه قربونش برم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام مریم جوووووونی خیلی ممنونم.جات خالی.بووووووووووووس
شادی
9 آذر 93 2:06
مبارک باشه گلم.خوشبخت باشید.به شهراد منم سر بزنید.پری کوچولو رو ببوس.راستی شمالی؟
مامان فیروزه
پاسخ
سلام شادی جون بالاخره آپ کردی.حتما سر میزنم تو هم شهراد جونو ببوسش آره عزیزم شمالی ام.
فایضه مامانه عسل
1 دی 93 2:29
سلام خوبین ؟ مامان الیسا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
مامان فیروزه
پاسخ
حتما عزیزم