اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

الیسا شیطونکه مامان...

1393/5/28 1:04
نویسنده : مامان فیروزه
867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب شیطون بلای خونمون الیسا جونمممممممممممممم

عروسک نازم توی پست قبل یادم رفت بنویسم که دقیقا توی چه سنی چهار دست و پا رفتی مامان قربونت بره((وقتی یازده ماه وشش روزت بود چهار دست و پا رفتی))الان تازه میفهمم من جزو اون دسته از مامانای خوش شانس بودم که این قدر دیر یاد گرفتی آخه حالا میتونی کلی فضولی کنی طلا خانومم.جونم برات بگه میخوام که کم برات از کارات و پیشرفتات بگم 

اول این که:وقتی بهت میگم الیسا اسباب بازیاتو جمع کن زودی همشونو جمع میکنی میریزی توی سبد حتی اگه خیلی به هم ریخته و از هم دور باشن همسونو جمع میکنی که باید بگم این یه کارو وقتی یاد گرفتی ذوق مرگ سدم چون کار آمده.تازه از این کارت فیلمم گرفتم 

دوم این که:وقتی بهت میگم الیسا بیا بغلم هر جا باشی زودی میای توی بغلم عروسک ناااااااازم خیلی حال میکنم مادررررررر

سوم این که: کارت خیلی جالبه هر وقت از کناره سوپری رد میشیم از بس با دهنت ملچ ملوچ میکنی یعنی برات خوراکی بخریم  عاشق این حرکتتم مثل امشب که از بس توی مغازه با صدای بلند این کارو کردی داشتم از خنده منفجر میشدم...

چهارم این که:عاشق بازی ((پو))هستی  جالب این جاست که وقتی یه بار بهت توضیح دادم چطور قلقلکش بدی تا بخنده زودی یاد گرفتی  باهوش کوچولو با تبلتمم چنان با ظرافت برخورد میکنی که نگو فدات بشم که با انگشتای کوچولوت به پو غذا میدی با کمک من.کلا توی بد ترین حالت کج خلقی هم باشی با دیدن پو همه چی از یادت میره خیلی دوسش داری براش با صدای بلند ذوق میکنی

پنجم این که:از علایقت بگم عااااااااااااااشق آهنگ (عشقم)و(باتو)از لیلا فروهر و آهنگ (ثانیه ها)از جمشید هستی یعنی دیوونه ی این سه تا آهنگی وقتی پی ام سی ایننا رو میذاره خدایی من قاطی میکنم که برم سراغ کدوم یک از کارام دست شویی رو بشورم یا حموم یا ظرفارو آخه جنابعالی اصلا و ابدا تا تموم شدنش کوچیک ترین حرکتم نمیکنی توی اون لحظه من میتونم هر کاری کنم آزاده آزادم خخخخخخخ بعضی وقتا هم که به ندرت پیش میاد دو تاشو پشت هم میذاره که من واسه تموم مرده هاشون فاتحه میفرستم خخخخخخخ خلاصه هلاکشونی چرااااا نمیدونم ...خیلی چیزای دیگه هم هست که میذارم واسه پست بعد...

 اینجا داشتیم میرفتیم خونه ی مامان جون فدای صورت گرد و توپولت بشم مننننننن

الیسا

بلهههههههه یاد گرفتی اون پله کوچولو رو فتح کنی و بیای توی آشپزخونه واااااای

الیسا

اینجام که طبق معمول صبح که بیدار شدی رفتی لای مبلا آخه  چرااااا؟؟؟؟خخخخخخخ

الیسا

بازی گل یا پوچ با سبحان جونی: انگاری چند ساله بازی کردی خبره شدیباهوشکم...

الیسا

الیسا

فکر میکنی داری گریه میکنی؟؟؟نه عزیزم از شدت ذوق این شکلی شدی.

الیسا

من توی وبلاگ دوستان مشغول گشت زنی و شما هم توی تختت مشغولی...

الیسا

 با آهنگ آویز موزیکال بالای تختتم میرقصی بلاااااااا

الیسا

الیسا

الیسا

 

 

 

 

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانی
28 مرداد 93 2:13
هزاران هزار ماشالله خیلی نااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازی دخمل کوچواو
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم خاله جونی چشماتون ناززززززز میبینه
مامان یسنا
28 مرداد 93 2:35
دوستان یسنا خانم تو مسابقه عکس کودکان شرکت کرده. ممنون میشم برید و امتیاز و نظر بذارید... ایشالا که اول بشه... عکس شماره 11 ماله یسناس...راستی باید اون 4 تا تیک رو هم بزنید تو مسابقه... ادرس: (okno.ir)
مامان فیروزه
پاسخ
حتما عزیزم
سوگندجونی
28 مرداد 93 18:29
هلاکتم گل پونه جیگرم میخوامت دوست دارم کوچولوی ناز خودم
مامان فیروزه
پاسخ
ما هم دوست داریم جیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
مريم
30 مرداد 93 10:04
قربون اون پاتوق كناره مبليت برم برقص خاله از طرف منم برقص خوشگل خوش قرصم
مامان فیروزه
پاسخ
دوست دارم خاله جونم
farnoosh
2 شهریور 93 10:21
سلام فیروره جون ماشالا چه عروسک نازی ایشالا خدا حفظش کنه اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن
مامان فیروزه
پاسخ
سلام فرنوش جون ممنون از حضورت حتما بهت سر میزنم بووووووس