اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

این چند روزی که گذشت...........

1393/5/24 16:25
نویسنده : مامان فیروزه
2,034 بازدید
اشتراک گذاری

جنگل عباس آباد جمعه ی قبل

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

بعدشم از خستگی روی پای بابایی لالا کردی

 الیسا

شب قبلش هم رفته بودیم میدان قدس شام خوردیم شما در حال ممه خوردن

الیسا

الیسا

اینجام چهارشنبه عروسی دوستم بود دخمر خوش تیپ با لباس جدیدش  از اول تا زمای که بیدار بودی رقصیدی بلااااااا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

عکس بالایی هم جای روژ لب عروس خانوم رو صورتته  موقع خداحافظی  روی لپت مهر زد خخخخخخخ

الیسا

عکس بالایی هم مربوط به پاتوقته از وقتی یاد گرفتی  چهار دست وپا بری همش جات لای مبلاست قربونت برم من

بازم فدای tv تماشا کردنت به منو بابایی رفتی گلم کوچولوی ناززززززززز همه رو شیفته ی خودت میکنی

الیسا

بوس 

 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان خدیجه
25 مرداد 93 11:07
ایشا لا عروسی دخمل نازمون
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم عزیزمممممممممم
سوگندجونی
26 مرداد 93 11:17
دوست دارم پری حونم عاشقتمولی عروسی خوش گذشته بود
مامان فیروزه
پاسخ
ما هم دوست داریم عزیزم آره خیلی خوب بودش جیگر
ندا
26 مرداد 93 12:45
سلاااااااااااااام مامان الیسا..... واااااای که چه دختر خوشمزه ای دارین...... من خیلی .قته وبتون رو دنبال میکنم ...... ولی از الان تصمیم گرفتم نظر بذارم برای دختر خوشکلتون..... راستی لطف میکنید هر وقت وب رو آپ کردید من رو هم خبر کنید؟؟؟؟؟ خیلی ممنون..... دوستتون دارم......خیلی زیاد........ بووووووووووووس واسه الیسای نااااااااااز
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از حضورت چشمات نازززززز میبینه خانوم.چشم حتما بهتون خبر میدم خوشحالم کردین ما هم خیلی دوستون داررررررررریم
سحر
27 مرداد 93 10:02
مريم
27 مرداد 93 10:14
اي واي ببخشيد فيروزه جون مي رفتيم بيرون نگاه كردم نظر ندادم راستي اونقدر با ابجيم به رژ لب عروس خانوم خنديديم وقتي ميري لاي مبلا خواهر بگير از طرف من بخورش
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم فداتشم حتما میخورمش عزیزم بوس واسه مریم جون وآبجیش