اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

خودکفا خانومی...

1393/4/31 1:48
نویسنده : مامان فیروزه
654 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام به یکی یدونه خونه ی ما...الیسا جونم چی بگم از این روزا ت که هر چی از خانومیت بگم والا کمه دخمری دیگه داری کم کم به ی سالگیت نزدیک میشی خیلی برام اورش سخته که این همه مدت از یه نی نی مراقبت کردم اونم با عشق.بگم از این روزات که عاشق بابا اسی هستی یعنی وقتی میگم عاشق به معنای واقعی کلمست شاید بیشتر از اینا.آخه براش هلاکی ...هزار مرتبه شکر عاشق غذایی هر چند وعده که برات آماده کنم چه غذای اصلی چه میان وعده پایه ای ...چیزی هم نشده که تا به حال دست رد زده باشی همه جور چیزی دوست داری از هویج خام بگیر تا هر نوع میوه و خوراکی وغذا...مدتی میشه که بعضی از وعده های روزانتو میدم خودت بخوری که عاشق این کاری البته چون بیشتر بهت حس بازی رو میده منم گاهی میام و از همون چیز میذارم تو دهنت تا خورده هم بشه نه فقط چنگ مالی...این روزا دارم باهات رنگارو کار میکنم ماشاالله خیلی باهوشی زود یاد میگیری تازه از بس رنگارو بهت گفتم غیر از شناخت تصویرشون دوتا شو خودت تلفظ میکنی زرد وآبی آفرین فدای صدات...شیشه شیرتم چون هوا گرمه همش دمه دستته همش تشنت میشه میری برش میداری خودت آب میخوری که عاشق این کارتم روزی ده بارم سی دی حسنی تماشا میکنی که من همشو از بر شدم خیلی هم دوسش داری همش باهاش نانای میکنی البته خاله الهه شون هم حفظ شدن از بس تماشاش میکنی خخخخخخخخخ دیگه اگه چیزی یادم اومد توی پست بعدی میذارم برات واسه تولدتم چند تا تم مد نظرمه که تصویب نشده آخه میخوام شاهکار ذهن خودم باشه خخخخخ میمیرم برات گلپری


اینم چندتا عکس خود کفاییت توی غذا خوردن داری از ذوق میرقصی مجبورم بعدش کلی تمیز کاری کنم فدا یه تار موهات

الیسا

الیسا

 

چشم از tvبر نمیداشتی عاشق ماکارونی هستی نفسم

الیسا

الیسا شیطووووووونی؟؟؟؟؟؟؟

الیسا

 

یه شب که همه ی فامیل خونه ی عزیزجون فاطمه دعوت بودیم افطاری.بغل سوگند جونی از بس کش موهاتو کشیدی همه رو کندی اینم از حال و روز موهات

الیسا

بقیه ی عکس صبحانه خورون

 

ببخش اگه عکسا کوچیکه آخه برنامه ی ویرایش عکس تبلت خاله فاعزه معمولیه تا انشاالله تبلت خودم درست شه برم بگیرمش بوسسسسس

الیسا

الیسا

الیسا

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

سوگندجونی
31 تیر 93 10:17
وای سلام دلم براتون تنگ شده بود عشقم وای جرا عکس زشت منو گذاشتی توی وبلاگ
مامان فیروزه
پاسخ
سلام گلم تو هر طور باشی نازی دخمر خاله جونم
مامان خدیجه
31 تیر 93 10:26
یک ماچ گنده از طرف من بهش بدید
مامان فیروزه
پاسخ
حتما دوست جووووووونم
مريم
1 مرداد 93 12:22
سلام فسقلي من اليسا جوني فيروزه تو خوشمل خانومو نمي خوري عين ماهه جيگر من اونقدر خنديدم وقتي عكس اولي رو نگاه كردم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عززززیزمم میبینی عشقم چطوری خونه رو شلخته میکنهیعنی ما هم اینروزا از کاراش هلاک ممیشیمبا کوچک ترین حرکتی شروع میکنه به رقصیدن
مامی آراد
1 مرداد 93 19:23
سلام دوستتون دارم لینکتون کردم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم منم حتما سر میزنم بهتون و میلینکمتون
مامي النا
7 مرداد 93 0:11
سلام دوست مثه اينكه بدجوري درگير كارهاي تولد گل دخمري خسته نباشي
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم اییییییییی نه بابا عروسی هم داریم واسه اونه ببوس ریحانه ی بهشتی رو بووووووس
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 10:56
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
مامان فیروزه
پاسخ
عید شما هم مبارک فدای نسیم جون که به یادمونه بوووووووووووووووووووووووس
مامان سمانه
8 مرداد 93 14:17
فیروزه جونم سلاااااااااام دلم برا خودتو الیسام یه ذره شده بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود عاشقتونمممممممممممم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام سمانه جونم ما هم دلتنگتونیم زودی میام با پست های جدید ببوس گل پسرو فداتون
مريم
11 مرداد 93 10:50
سلام فيروزه جوني چرا نيستين عيدتونم مبارك
مامان فیروزه
پاسخ
اومدیم عزیزم عید شمام مبارک بووووووووووووووووس
سوگندجونی
11 مرداد 93 17:48
عشق رویایی سلام الهی من قربونت برم چرا اینجا نمیایی ی پست برار حالتون خوبه
مامان فیروزه
پاسخ
سلام گلم ما خوبیم بوووووووس