اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

پیک نیک با الیسا جون( جمعه ۲۰ تیر ۹۳ )

1393/4/21 2:44
نویسنده : مامان فیروزه
928 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

الیساالیسا

الیساالیسا

الیساالیسا

 

عاشق این عکستم که داری بابا رو مشغول درست کردن آتیش نگاه میکنی خخخخخ

الیساالیسا

 الیساالیسا

 الیساالیسا

 

 بابایی عشق جنگل رفته بالای درخت

الیساالیسا

 

 بالاخره گل مخصوصت رو پیدا کردیم گل انار : واقعا وقتی گل برگاشو لمس کردم همونایی که توشه و قرمز تره تازه فهمیدم بهترین اسمو برات انتخاب کردم درخورته     الیسا دختری به ظرافت گلبرگه انار دوست داررریم

الیساالیسا

 الیساالیسا

 و اما اولین تجربه استخر توپ.عاشقش شدی نمیذاشتی بیاریمت بیرون منم اومدم داخل کلی حال کردم باربی بودن اینجاها به درد میخوره وزنم مجاز بود خخخخخ

الیساالیسا

الیساالیسا

الیساالیسا

 

دوست دارم گل پری                         تو از همه سرتری...بغل

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان خدیجه
21 تیر 93 8:02
ماشاالله به اين انرژي ماماني اليسا واقعا هم كه باربي هستي
مامان فیروزه
پاسخ
نگوووووو خواهر
سوگندجونی
22 تیر 93 9:29
وای عشقم چ خوشگل شدی من عاشقتم خوش گذشت شنیدی داخل استخر توپ تهران مار بود بچه رو رها نکن
مامان فیروزه
پاسخ
سلام جیگر خدا رو شکر ما رو مار نیش نزد ووووویییییییی
مامان پارمیس
22 تیر 93 9:51
ماشالله به این کوچولوی ناناز برم همیشه به تفریح و شادی
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ما هم بهتون سر میزنیم
مريم
23 تیر 93 10:43
سلا فيروزه جون ببخشيد به خدا تو اين ماه فقط بيرونيم ميومدم فورا عكس هاي اليسا ميديدم منظورم اين پسته زود زود مهموني ميريرم ببخش گلم فسقلي من چطوره جنگل خوش ميگذره ماكه تو تبريز نداريم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم شما هر وقت بیای سر بزنی قبولهمنم درگیر تدارکات تولد دخمریم کمتر میام سراغ وب بیاید شمال تا ببریمتون جنگل باور کن بهشهر بهشته
پدر و مادر آروین کوچولو
26 تیر 93 18:20
عاااااااااااااااااااااشقتم عسل خانومم
مامان فیروزه
پاسخ
ما بیشترررررررررررررررررررررررررررر
مريم
30 تیر 93 22:48
سلام فيروزه خواهر چرا نيستين اليسا جون خوبه زود ج بده نگران شدم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام مریم گلی ببخش ما خوبیم تو در چه حالی چون تبلتم حاضر نشه کمتر میام خونه ی مجازیم ببخش اگه نگرانت کردم بوووووووس
مامان بهار
31 تیر 93 13:20
وای همسرت چجوری رفته بالا...معلومه خیلی شیطونه. دل تو دلم نیست ،برای تم نولد الیس جون مثل همیشه خوشگل ناز بود .از طرفه خاله بهار ببوسش
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم امان از این مردا کلی غر زدم تا بیادپایین میترسیدم بیفتهممنون از لطفت مهر نگار جونمو ببوس
مامان
2 مرداد 93 7:31
این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت ۲۰ میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه ۲۰ نفر بفرست………… ۲۰ روز دیگه منتظر معجزه باش