اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

احوالات این چند روز غیبتمون...

1393/4/16 15:04
نویسنده : مامان فیروزه
745 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس زیبای ما

این چند روز سخت ترین روزای مادرانه ی من بود شما مریض شدی هم سرما خوردی هم تب .............. که ازش متنفرم و هم لج واسه پنجمین دندونت که قراره در بیاد و خیلی بی تابت کرده چهار روز از غیبتم که به بیمار شدن شما گذشت و بقیه هم به خاطر تبلتم هست که دادم نمایندگی درست کنه چون جنابعالی تف مالیش کردی دکمه ی بغلش که مربوط به ولوم صداست کار نمی کرد شاید مهم نبود ولی تا گارانتی داره باید استفاده برررررررد خخخخخ البته شاید چند روز طول بکشه تا بگیرمش  الانم با تبلت خاله فاعزه دارم مینویسم برات .چون تبلت خاله جون برنامه ی کم کردن حجم و چیزای دیگه نداره عکسای نازتو وقتی تبلت خودمو گرفتم برات میذارم ماه پیشونی .

این شبا همش به گشت و تفریح سپری میشه آخه ماه رمضونه و همه تا دیر وقت بیرونن بساط  جگرکی و کباب ذرت هم همه جا براست منو شما و بابایی هم هر شب از این بساط فیض میبریم جونم برات بگه حسابی با بزرگ شدنت داری جیگر تر میشی تولدتم نزدیکه منم درگیرم که چه تمی برات انتخاب کنم  از وقتی تولد آرنیکای عزیز رو که نسیم جون زحمتشو کشید دیدم عاشق تم کیتی شدم که احتمالا زیاااااااد تمت کیتی میشه کلی هم کار دارم که باید انجام بدم تا دقیقه ی نود مثل جشن چهل روزگیت هلاک نشماوه

یه هفته ای میشه که برات تاب وصل کردیم یعنی عاشقشی  همش میگی تاب تاب مامان فدای دخمر نازشقلب

دخمر نازم دوستت داریم تورو خدا دیگه مریض نشو که من دیوونه میشمناراحت

تحمل اذیت شدنتو ندارم  این دفعه هم که مریض شدی بردمت مطب دکتر سودمند  که عمومی بود  آخه مقصود لو دفعه ی قبل زیاد دارو داد من راضی نبودم ازش نمیدونم چرا عمومیا زود تر تو رو خوب میکنن تا متخصصای کودک خوب اینم اعتقاد منه خخخخخنیشخندنیشخندنیشخند

زودی میام با عکسای خوشمل پرنسسم دوستای نازم منو ببخشید که بی خبرتون گذاشتم بووووووووسماچ

فعلا بای...بای بایبای بایبای بای

 

 


پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان بهار
16 تیر 93 15:26
سلام فیروزه ی گلم.خدا بد نده.به لطف خدا انشالله بهتر تر شه.منتظره عکسای ناز دخترمون هستیم.
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوست گلم ممنون از لطفت حتمااااااا بوس واسه مهرنگار جونی
سوگندجونی
17 تیر 93 9:09
سلام پرنسس زیبا عاشقتم میمیرم برات الهی من قربونت برم چی شده بهتری مروارید عشق دلم برات یه ذره شده بود عاشقتم پرنسس من
مامان فیروزه
پاسخ
خداااااااااااااااااااااا نکنه ما هم دلمون تنگته بووووووووس
خديجه
17 تیر 93 10:41
سلام واي خدا بد نده چقدر بد كه بچه ها مريض ميشن راضيم خودم مريض بشم ولي نگارم هرگز ان شاالله اليسا جون هيچ وقت مريض نشه
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم کاملا با نظرت موافقم مریضیشون آدمو دیوونه میکنه اون لحظه حاضری بیشترین شیطنتارو کنن اما سالم باشن بووووووس
مريم
17 تیر 93 14:32
سلام فيروزه جوني خوبي دوستم زود زود عكساي ناز نازي رو بذار
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم مشکل تبلتم حل شد زودی عکسا رو میذارم بووووووووووس