اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

ماه رمضان. ماه ضیافت الاهی مباررررک

1393/4/9 3:37
نویسنده : مامان فیروزه
635 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام نازگلم امسال اولین سالی هستش که ماه رمضان در کنارمونی من میمیرم برای تو و بودنت خیلی این ماهو دوست دارم و خوشحالم که تازه اولین روزه که شروع شده من روزه نمیگیرم گلم اما امیدوارم لطف خدا شامل حال ما هم بشه خددددددددددددا میدونم خیلی مهمون نوازی ما رو هم بپذیر اولین سفره ی افطار زندگیتو خونه ی بابا رمضون بودیم خیلی خوب بود بابایی هم اسمش با این ماه سته به اندازه ی این ماه هم عزیزه واسمون خدا هزار سالش کنه انشاالله

الیسا

قربونت برم که زودی وا کردی قرآنو .حافظت باشه همیشه.

الیسا

اولین افطاری که خوردی کشک بادنجان بود که به دستور خاله الهه که روزه داشت پخته شد.بعد افطاری رفتیم با بابایی ددر که وقتی رسیدیم خونه این طوری ولو شدی رو مبل

الیسا

 

دیشب بابایی بعد سه هفته که با ریش بود رفت آرایشگاه ریشاشو اصلاح کرد وقتی اومد خونه تو که همیشه هلاکشی نشناختیش با تعجب نگاهش میکردی تا این که بعد یه مدت کوتاه خندیدی دستاتو براش وا کردی تا بغلت کنه منو بابا رو کلی بااین کارت خندوندی بلااااااا

 

اینجام بابایی برات بادکنک باد کرده داری بازی میکنی

 

دوست دارم پری کوچولو

الیسا

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان سمانه
9 تیر 93 18:39
ایشالا خدا نگه دار همتون باشه و خوشبخت باشید در کنار هم موقع افطار و سحر از دعای خیرتون ما رو بی بهره نذارید فیروزه جونم
مريم
10 تیر 93 13:39
عزيزم خاله ببخش سر موقع نظر نذاشتم قربون چشمات ماه رمضان هم مبارك
مامان فیروزه
پاسخ
سلام جیگر شما هر وقت بیای جات محفوظهماه رمضانم بهت تبریک میگم بووووووووس
فدایی محیا
10 تیر 93 15:15
مبارک باشه این ماه بر همه گی........ ای خدا من چرا اینقدره این ستاره رو دوست دارم.فیروزه افطاری چنان با دل من کرد ک گویا سالهاست چیزی نخوردم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ما هم دوستون داریم یه دنیا نیومدی پیشم تا خودم برات یه قابلمه کشک بادمجان بپخممممممممممبووووووس
مامان سمانه
13 تیر 93 11:24
مامانی فیروزه جونی سلااااااااااااااااااااام طاعاتتون قبول خوشششششششششششجلم الیسا جونم خوبهههههههه؟؟؟ تنبل چرا پست نزاشتی دلم تنگ عروس کوشولومه؟؟؟؟ مرسی بابت لمز
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم شرمنده هم تبلتمو فرستادم نمایندگیش تا درستش کنه هم الیسا مریض بود نتونستم زود بیام زود با عکساش میاممممم بوس واسه هر دوتا تون
مامانی
14 تیر 93 13:42
ای جونم الهی همیشه کنار هم باشینو شااااااااااااااااااااااااد دخملی ناناستو از طرف من یه مااااااااااااااااااچ محکم کن دوستت دارم الیسا ناناس
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم ما هم دوست داریم خانوم خانوماااااا بوس
سوگندجونی
15 تیر 93 13:30
این دلم تنگیده براتون بد اخلاق من حالش خوب شده بهتره.......? نگرانشمدختر خاله جونم دوست دارم