اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

محصولات زمینمون

1393/4/6 2:48
نویسنده : مامان فیروزه
866 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نفس مامانی قربونت برم دختر ناز و خانومم هر چی ازت تعریف کنم به خدا کمه عروسکم دیروز شما رو گذاشتیم پیش مامان زهرا رفتیم تا ببینیم چیزایی که مامان شهین کاشته در اومده یا نه ببخش که نبردیمت آخه آفتاب بود وخیلی گرم شما میسوختی تا رسیدیم من دیدم بلههههههه کلی چیز میز در اومده و افتادم به جونشون اینم عکس اولین محصول زمینمون خخخخخ

دوست دارم خوشگلم موقع برگشت یه جای خوشگل دیدیم قرار گذاشتیم تا یه روز با هم بریم از شما عکس بگیریم میمیرم برات مامی.عاشق چیدن این چیزام باید باغبون میشدم خخخخخ فعلا بای تا با عکسای خوشملت بیام بوووووووس

الیسا

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سوگندجونی
6 تیر 93 8:55
سلام خداروشکر اومدین میخوایی محصول زمینمونو بهت نشون بدم الهی قربون الیسا برم انقدر خانومه فعلا بای بای بوووووووووووووس
مامان فیروزه
پاسخ
بوس واسه دخمر خاله ی گلم و تشکر به خاطر حضور همیشه پر رنگش در صحنه خخخخخخخخ
مريم
6 تیر 93 9:57
سلام فيروزه جون ادم واقعا عادت ميكنه اين دو سه روزه كه نبودين هي ميومدم وبلاگو نگاه ميكردم ديدم عكسي نگذاشتي زود زود عكس از خوشمل خانوم بذار ماشالله باغبان هم شدي
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم خدایی منم دلم میخواد زود به زود آپ کنم این دنیای مجازی آدمو معتاد میکنه اما این کوچولو وقت پر میکنه سعی میکنم دوستای گلمو زیاد منتظر نذارم بوووووس
مامی النا
7 تیر 93 0:28
ایول عجب کدوهایی جون میده واسه بنه بزه
مامان فیروزه
پاسخ
نگوووووووو میپزم برات