اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

جشن دندونی دخمری مصادف با رویش چهارمین دندان

1393/3/30 3:01
نویسنده : مامان فیروزه
3,039 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس کوچولو عروسک زیبا دیروز غروب خیلی بدون پیش بینی تصمیم گرفتیم برات یه جشن دندونی کوشمولو بگیریم که بازم خیلی اتفاقی خاله الهه فهمید دندون چهارمتم در اومده عشقم منم قرار بود برات یه دندونی حسابی بگیرم که شوهر عمه ی بابا رمضون فوت شد اونقدر عقب افتاد که دیدم کنسل شه بهتره آخه به تولدتم زیاد نمونده تولدت حسابی جبران میکنم جیگرکم ......خلاصه تصمیم گرفتیم آش بپزیم برا آشناها بفرستیم یه کارای کوچیکی بسته به توانم توی این فرصت کم برات انجام دادم محض یادگارررررر اگر ساده برگذار شد و در شعنت نبود ببخش مامی رو برات جبران میکنم ولی بدون برای همین کارای کوچیک هم با عشق زحمت کشیدم  و الانم هلاکم.....از بابا رمضونم ممنونم که مثل همیشه شرمنده کرد دست پزنده های آشم درد نکنه خخخخخخخ

 

این فایل کارتیه که روی ظرف آش ها زدیم

 

الیسا

اینم فرشته ی دندون دخمری که با کلی ذوق درستش کردم تا یادگاری نگهش داری

 الیسا

اینم کیک دندون عشقم

 الیسا

 پاستیل دندون و ترافل برای تزیین روی آش الیسا

 

 

شصت تا از این ظرفا آماده کردیم واسه آشنا ها و فامیل.....

 

الیسا

الیسا

الیسا

 داری نظارت میکنی

الیسا

 

بیچاره فرشته ی دندون پشیمون شد از دندون آوردنش خخخخخخخخخ  الیسا

الیسا

الیسا

قربونت برم این همه مدت نتونسته بودم از دندونات عکس بندازم تا امروز که.....

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

 

 عاشق کیکت شدیالیسا

الیسا

 

دخمرم انشاالله همیشه سلامت باشی ...وخوش بخت...ومرد زندگیتم مثل پدرت باشه...اگه یکی مثل بابات باشه واسه یه عمر خوش بخت بودنت کافیه پس از خدا برات بهترین آرزو ها رو دارم چون لایقشی ...هیچ وقت توی زندگیت به کم قانع نباش تا بتونی به رویاهات برسی...اگه زود قانع شی رویاهات همیشه رویا میمونه...

 

 

عزیز دلم رویش چهارمین مرواریدت مباااااااارک بووووس...بای

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان آروین
31 خرداد 93 2:24
سلام به مامانیه مهربون و عروسک خوشگل ناز پریمون الیسا جون نازم مرواریدای خوشگلت هزااااااااااااااااااران بار مبااااااااااااااااااااااااااارک دست مامانی خوش سلیقه و هنرمندت درد نکنه فیروزه جون خیلی خوشحالم که خودمونو تو لیست دوستان دیدم بهمون خبر می دادید که ماهم با افتخار بهتون می پیوستیم ایشالله که این دوستی ها همیشگی باشه از طرفم ببوس این دختر شیرین و دوست داشتنی رو با آرزوی بهترینها برای شما و خانواده گلتون
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوش اومدی خوشحال شدم ببخش که خواننده ی خاموش وبلاگت بودم و بهت خبر ندادم ما دوستون داریم و خیلی وقته لینکیدیمتون بازم شرمنده ممنون از حضورت دوست خوبم بوووووووووس
خدیجه
31 خرداد 93 8:58
مبارکش باشه عزیزم آخ دلم از این آشهای خوشمزه می خواهد گیفتش هم عالی شد
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ازت کاش میشد واست فرستاددددد
مريم
31 خرداد 93 10:34
نفسم خاله رويش دندانت مبارك خوشگل خانوم فيروزه ني خوبي اون دنون هارو خودت درس كردي[
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم آره خودم درست کردم بوسدوست داریم
مريم
31 خرداد 93 12:11
دوستم هميشه شرمنده ميكني من هم دوستون دارم
مامان شيوا
1 تیر 93 13:11
سلام ماماني جشن دندوني دخمري مبارك من از اول كه شروع كرديد به وبلاگ نويسي خواننده خاموش وبلاگتون بودم ولي يه مدت بود وقت نكرده بودم سر بزنم و قالب جديدتونو نديده بودم امروز وقتي اومدم حيفم اومد نظر ندم بايد بگم ماشا... به اين دختر خوشگل، عكساي جديدش محشره تبارك الله احسن الخالقين
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنونم از این همه لطف وممنون از این که برای تماشای وبم وقت میذاری خیلی خوشحالم که وبم خواننده های خوبی مثل شما داره منم حتما بهتون سر میزنم بوووووووووس
سوگندجونی
2 تیر 93 11:33
سلام یعنی من بد نظر میدم ....? ببخشید نتونستم نظر بدم نمیشد واقعا دوستون دارم الیسا جون مبارکه واقعا عاشقتم مهدی هم اینجاست و بهت تبریک میگه من هم همینطور انشاالله 32 تا دندون سالم در بیااری عزیزکم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزای مهربون ممنونم از هر دوتا تون دوستون دارم قد دنیا بوس بوس بوس
سوگندجونی
3 تیر 93 12:11
نمیاین دلم دار میترکه
مامان فیروزه
پاسخ
اومدیم خخخخخخخ
فدایی محیا
4 تیر 93 1:50
وای عزیزدلم چقدر ناناز شدی خانم شدی دلبر شدی واااااااااااااااای
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلممممممممممممممممممم بلاخره اومدی ؟؟؟؟؟؟؟خوش گذشت خانواده خوب بودن چقدر جاتون خالی بود دلمون تنگید از بس سر زدیم دیدیم نیومدید خدا روشکرررررررر
مامان سمانه
9 تیر 93 18:39
ماکه ندیدیم این دندونشووووووووووووووووووووو
سحر
18 مرداد 93 17:56
سلام عزیزم، عکس های جشن دندونی الیسا جون رو گذاشتم تو وبم. ببخشید که یه کم با تأخیر انجام شد. از لطفتون ممنونم. الیسا جون رو از طرف من ببوسید ماشاالله خیلی خوشگل و نازه.
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم سحر جون خوشحا شدم بوسسسسسسسس