اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

بدون شرح

1392/12/20 0:40
نویسنده : مامان فیروزه
753 بازدید
اشتراک گذاری

نه نه نه پشیمون شدم دلم نمیاد این عکسو بدون شرح       

رهاش کنم داشتم ظرفارو میشستم وقتی اومدم تو و     

بابایی رو توی این حال در حاله تماشای تلوزیون دیدم    تعجبتعجبخنده                                                                                                                                                                      الیسا

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا(ارام جانم)
20 اسفند 92 15:20
ای جونم.بغل بابایی خوش میگذره جوجو
سوگندجونی
23 اسفند 92 11:50
جیگر بغل بابا حال میکنی قربونت بشم من زندگیم کلافه شدم از بست که دلم برات تنگ شدهLove