اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

عکسای جشن چهل روزگی نازگلکم

1392/10/24 3:31
نویسنده : مامان فیروزه
635 بازدید
اشتراک گذاری

عشقه مادر از جشنت عکسی نداشتم آخه دوربینو یادم رفته بود با خودم ببرم از روی فیلمت عکس گرفتم برات میذارم جشنتو توی همون تالاری گرفتیم که منو بابایی توش عروسی کردیم 

اینم عروس کوچولوی نازززززززز

elisa

elisa

elisa

elisa

elisa

elisa

elisa

elisa

elisa

            اینم بابایی که داره با دخمرش میرقصه قربون هر دوتون

elisa

elisa

elisa

            اینم گیفتایی که بازحمت  دوست جونم فهیمه  درست کردم تا بدیم به مهمونای گل

elisa

elisa

      اینم دفتری که مهمونا واست یادگاری نوشتن

elisa

elisa

elisa

elisa

elisa

        اینم کارت جشنت که خودم درست کردم  و هشت روز طول کشید آخه صدتا دونه بود

elisa

elisa

elisa

        هدیه ی بابا رمضون جونم دستش درد نکنه

elisa

       هدیه ی مامان شهین(مامانه بابا اسی)

elisa

    دسته همه ی مهمونا واسه هدیه هاشون درد نکنه.عزیزه دلم امیدوارم خدا اونقدری عمر بده تا منو بابایی واسه عروسیتم باشیم.وبه قول بابا اسی واست هفت شبانه روز عروسی بگیریم با هفت مدل غذا. انشاالله...نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اسما
24 دی 92 8:46
خدا دخملتونو واستون سالم نگه داره خیلی نازه ب مام سر بزنیننن