اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

پیشرفتای الیسایی

1392/9/8 14:27
نویسنده : مامان فیروزه
633 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم سلام امروز میخوام واست از پیشرفتات بگم 

اول این که وقتی میذارمت جلوی tv حسابی با کیف تماشا میکنی مهمتر از همه این که توی این فاصله من به کارام میرسم هورادوم این که موقع شیر خوردن منو با دستات محکم میگیری که خیلی ذوق میکنم از خود راضیاما پیشرفت سومت که فاجعست با لثه های بی دندونت مامی رو گاز میگیریناراحتفدای سرت خب اینم یه پیشرفته دیگه مامان فدات شه زودتر بزرگ شو که واست خیلی آرزوها دارم خیال باطلراستی النا جون هم به نینی وبلاگی ها اضافه شد هوراااااااااااااااتشویقخداجون دخمرمو به تو میسپارم نگه دارش باشچشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بافتنی یکی یدونه
8 آذر 92 15:02
سلام وبلاگ زیبای دارین من از کار های بافتنیم فروشگاه باز کردم خوشحال میشم سر بزنی و خرید کنی هر گونه هم سفارش میپزیرم میشه منو به اسم بافتنی یکی یدونه لینک کنی ممنون
فروشگاه باتجربه
13 آذر 92 0:08
مامان های کوچولوها در فصل سرد به آجیل نیاز دارند!! فروش فوق العاده نخستین فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار به مناسبت یلدا 25 درصد تخفیف هدیه عضویت در سایت بعد از عضویت کد تخفیف به ایمیل اعضا ارسال می شود. شرایط ارسال و محتویات آجیلها در سایت فروشگاه باتجربه دات کام باتجربه، تجربه تغذیه سالم، آجیل و خشکبار