اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

شب یلدای 94

1394/10/12 12:18
نویسنده : مامان فیروزه
596 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامانی شب یلدای امسال رفتیم خونه ی سوسن خاله ی بابا جون همه اونجا جمع شدیم کلی خوش گذشت کلی شیطنت کردی آتیش سوزوندی.خاله های بابایی خیلی مهربونن و بهمون خیلی خیلی لطف دارن

صبح همون شب رفتیم آتلیه از شما و ساغر جونی عکس انداختیم فقط یدونشو زود گرفتم واسه شب یلدات باقیش حاضر شد برات میذارم

اینم هندونه ی شیرین مامانی سال94🍉🍉🍉🍉

الیسا

هندونه ی شیرینم یلدلی 93🍉🍉🍉

الیسا

هندونه ی فینگیلی یلدای 92🍉🍉🍉

الیسا

اینم اسمامون روی هندونه ی امسال

الیسا

الیسا

الیسا

دوست دارم هندونه ی شیرینم🍉🍉

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا
24 خرداد 95 9:33
سلام من تازه ازدواج کردم و هنوز بچه ندارم بطور اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم و عاشق الیسا شدم خیلی ناز داره خیلی خوشگله البته گیره و سنجاق سرهاش خیلی نازن امیدوارم عاقبت بخیر بشه لطفا زود زود عکساشو بزارید منکه هر روز چک میکنم