اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

پارک فدک...

1394/7/28 1:55
نویسنده : مامان فیروزه
958 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم 

این چند تا عکس مربوط به چند روز پیش توی پارک فدکه ،خاله فائزه و سوگند جون ازت عکاسی کردن

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

روی تاب همش میخوندی 

تا تا عباسی خدا منو....

فقط همینشو هی تکرار میکنی😀😀😀

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

الیسا

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

دوست دارم ماه پیشونی....

عروسکم فقط منتظری تا یه حرف خوب از دهنمون در بیاد تا همونو حفظ کنی.خب گاهی پیش میاد که توی حرفام از کلمات درستی استفاده نمیکنم ولی با کمال تعجب میبینم اونارو تکرار نمیکنی شاید واسه اینه که بعد اون حرف بد زود میگم ببخشید حواسم نبود.خلاصه همه چیزو هزار ماشاالله خوب درک میکنی من واقعا از این ویژگیت خوشحالم امکان نداره بعد هر حرفمون کلمه ی چشم رو به زبون نیاری هر چی بگیم زود میگی چشم.حالا چه منو بابایی بگیم چه بقیه.....

تا بابایی از سر کار میاد یا کسی میاد توی خونه زود میگی سلام

هر چی هم بهت میدیم یا کاری برات میکنیم میگی مرسی

خلاصه جنبه یادگیریت بیشتر به سمت مثبت بوده تا حالا.ولی خداییش اینا تاثیرات رفتاره مامانه گلته هااااا😆😆😆😆😆 

امیدوارم به ویژگی های مثبتت هر روز اضافه بشه

یه کلمه بد که من زیاد به کار می بردمو یاد گرفتی:لعنتی

که اونم باهات صحبت کردم گفتم حرفه خوبی نیست

جدیدا تا از دهنم در میره زودی میگی مامان بًََِ بَدددددده  با یه عشوه ی محشری هم اداش میکنی خلاصه جونه منی تو یکی یدونم

عاشقتم....😍😍😍😍

 

 


پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه فروغ
1 آبان 94 12:59
ای جووووووووووون دلم 1000 ماشاا.. به دخترک شیرین زبون و مثبتمونفدای ادبت خانوم گلی به به چه عکس های خوشگلی مثل همیشه عالیه فیروزه جون از طرف من هم دخترک باادبت رو ببوس
مامان فیروزه
پاسخ
قربووووووووووپن دوست با محبت و دوست داشتنیم بشم حتما عزیزم فدای توووووووووو💞💞💞💞💞💝💝💝💝💝💝