اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

یه پست ویژه واسه عضو جدید خانواده

1394/6/23 19:25
نویسنده : مامان فیروزه
658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پرنسس کوچولوم الیسا👧

عزیزم توی پست قبل زیاد راجع به عضو جدید خانوادمون صحبت نکردم چون لازم دیدم یه پست ویژه براش بذارم😍

منظورم از عضو جدید دُرسا خانم هستن که توی عکسای تولد دو سالگیتون شما رو همراهی کردن😂😂😂

قبل از این که چیزی واسه تولدت آماده کنم رفتم سراغ ساخت دُرسا خانم.

در واقع درسا خانوم همون الیسا خانومه که به شکل عروسک در اومده .یعنی تصمیم گرفتم عروسکه خودتو بسازم گوگولیه مادر. چقدر حسه خوبی داشت و تا تموم شه خیلی لذت بردم همش برنامه کودکه مجید دلبندم میومد سراغ ذهنم .یه عروسک با دستای دراززززززز😆😆😆

حالا دیگه اون شده عضوی از خونواده ی ما و منو بابایی با همفکری این اسمو براش انتخاب کردیم(دُرسا جون)

از خودت که دیگه نگم چون عاشقشی .روزای اول کارت شده بود بوسیدنش و ناز کردنش😘😘😘😘😘😘

اینم عکس از اولین مراحل ساختش😁

بابایی که توی این وضعیت دیدش گفت واقعا این چی قراره بشه

بهش گفتم بهم اعتماد کن خخخخخخخ😏😏😏🙌🙏🙏

الیسا

إینم درسا خوشگله در پایان...

الیسا

وقتی بزرگ تر شدی بهت توضیح میدم که باید خوب ازش نگهداری کنی چون میخوام بعد از تو به نوه م و بعد به................

همین طور دست به دست بشه  البته امیدوارم😄😄😄😄😄😄😄

خوب دست خودم نیست خیلی دوسش دارم 😂😂😂

زودی میام با عکسای این روزات😝😝😝

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

سارا
23 شهریور 94 20:23
پس باید از این به بعد به درسا خانم هم ابراز محبت کنیم....
مامان فیروزه
پاسخ
اره دیگه اگه زحمتی نیست😀😀😀😀😀ممنونم عزیزم😋😋💗💗💗💗💗💗💗
nira
23 شهریور 94 23:36
چه ايده و فكر جالبي و چه عروسك قشنگي، مبارك دختر كوچولوي نازتون باشه
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم💗💗💗💗😘😘😘😘😘
sorsorejoon
24 شهریور 94 9:18
واااااای چ گوگولی بهم سربزن عزیزمم
مامان فیروزه
پاسخ
حتما جیگررررر😘😘😘😘😘😘😘😘😘
♥آیدا♥
24 شهریور 94 17:23
واییییییییییی چه عروسک خوشگلی دست مامان فیروزه درد نکنه
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی عزیز دلم ممنونم💞💞💞💞💞💗💗💗💗💗💗
عمه فروغ
25 شهریور 94 13:02
به به عضو جدید خانوادتون مبارکه فیروزه جون تبریک میگم دختردار شدن دوبارت روای جووووونم فدای ذوق های الیساییمامان فیروزه دست درد نکنه کارت عالیه
مامان فیروزه
پاسخ
فدای تو اره دومین دخترمه.😀😀😀دوست داریم💗💗💗💗💗
مامان باران
9 مهر 94 18:09
سلام دوست مجازی واقعا جای تعجب داره که چرا وبلاگ دخملیمون باز نمیشه احتمالا از قسمت نظرها باز نمیشه خوب همشهری دوستم سارا بهم آدرس وبتون و داده و با خوشحالی بهم گفت که همشهری هستیم منم برای همین بهتون سر زدم حالا آدرس و کپی کنید و تو گوگل کروم بازش کنید فکر میکنم مشکل برطرف بشه یا سرچ کنید ب مثل باران
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم باعث افتخاره چشم حتما امتحان میکنم😘😘😘😘😘
مامان باران
9 مهر 94 18:10
چه مامان هنرمندی تبریک بابت عضو جدید
مامان فیروزه
پاسخ
قربنت عزیزم💗💗💗💗💗💗💗
مامان نفیسه
12 دی 94 9:18
عالیه! عافرین! اینکه خودت درست کردی فوق العادست! خب پس یه سوال دیگه چقدر زمان میبره؟؟؟ من اصثلا بلد نیستم میتونم یعنی؟ الگو داشتین؟ کمکم میکنید؟؟
مامان فیروزه
پاسخ
عزیزم الگو نداشتم.کلا من خیاطی رو هم دیمی انجام میدم.اگه همه پسندیدنش شاید واسه اینه که واسه ساختش خیلی حوصله گذاشتم.حدود سه ساعتی زمان برد.اگه با دقت به اجزاش نگاه کنید حتما میتونید از پسش بر بیاید
مامان نفیسه
12 دی 94 9:19
فوق العاده شده!!
مامان فیروزه
پاسخ
لطف داری گلم💝💝😅😅😅