اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

یه جمعه ی خوب جنگل عباس آباد

1394/5/22 3:29
نویسنده : مامان فیروزه
758 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مربای مامانی بازم توی آپ کردن وبلاگت تنبل شدم شرمنده.کلییییی عکس داری که واقعا همت میخواد همشو بذارم.سعی میکنم زود به زود بیام.

یه جمعه ی عالی با خاله الهه شون و عزیز دلت سبحان جووونی

مراحل هندونه خورونت عشقه هندونه داری

الیسا

الیسا

الیسا

بعدشم گیر دادی به سفره

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

بعد کلی بازی ولو شدی 

الیسا

اینم یه شب دیگس جنگل عباس آباد از بس مشغول خوردن بودم عکاسی نکردم همین یه دونه دارم برات

الیسا

دوست دارم توت فرنگی

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سوده
22 مرداد 94 9:30
سلام مامان فیروزه شدی تنبل نباش زود به زود بیا عکس واسمون بذارعزیزم دخملی نازو
مامان فیروزه
پاسخ
حتما سوده جان سعی میکنم فدتاااات
عمه فروغ
29 مرداد 94 17:19
خوشحالم که روز خوبی رو داشتی الیسا جونم همیشه به شادی و گردشای جوووووونم هندونه خوردنش رو ببین گورای وجودت
مامان فیروزه
پاسخ
هزار هزار بار مرسی فروغ جوووونی