اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

تولد مامان فیروزه:-)

1394/5/5 3:04
نویسنده : مامان فیروزه
804 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فیروزه ۲۲ساله شد...

عروسک نازم قبل از این که بخوام این پست رو بنویسم باید از دوستای گلم تشکر کنم که با کامنت هاشون بدجوری سورپرایزم کردن ممنون که این قد با دقت وبلاگمو دنبال میکنید که از روی سن شمار متوجه روز تولدم شدید همتونو دوست دارم.خیلی زود نظراتون رو سیو میکنم

سه مرداد روز تولدم بود که بابا اسی حسابی سورپرایزم کرد

همه تدارکاتو برام به تنهایی مهیا کرد و خونه مامان جون برام تولد گرفت

خاله الهه هم به بهونه ی رفتن به پارک منو کشید اونجا  خلاصه مواجه شدن با یه خونه تاریک بعدشم بادکنک و برف شادی خلاصه عین توی فیلما خخخخخ دست همشون درد نکنه واقعا خوشحال شدم

هدیه هم گرفتم از همشون بابا اسی هم برام یه گوشی خوشگل خرید که من تا لحظه ی آخر فکر میکردم توی پاکت ادکلنه .ازش به خاطر همه ی زحمتاش و مهربونیاش ممنونم سایش از سرم کم نشه.

عکس زیادی از اون شب نمیشه گذاشت چون حجاب رعایت نشده اما یکی از عکسامو ستاره بارون کردم تا یه کم حجابش رعایت بشه بتونم یادگاری بذارم خخخخخ

الیسا

خودمو مجبور شدم کات کنم از کنار کیک

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

این عکسارو توی حیاط مامان جون گرفتم ازتالیساالیساالیسا

الیسا

دوست دارم پرنسس

لباستو خودم دوختم البته میدونم زیاد جالب نشده

بازم از همه ی دوستام بابت تبریکاشون ممنونم بوس

 


پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

sorsorejoon
5 مرداد 94 8:53
تارهای گیتارم را ب لرزش در می اورم تا بارها وبارها به تو بگویم دوستت دارم بارها این تارها به صدا در می ایند و میگویم:تولدت مبارک بهترینم تولدت مبارک دختر خاله جووووونم خیلی دوست دارم.
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم از پیام تبریک زیبات دوست دارم عزیزم
همراه رایانه
5 مرداد 94 9:24
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : www.poshtyban.ir
سوده
5 مرداد 94 9:50
سلام عزیزدلـــــــــــــــــــــــم تولدت مبــــــــــــارک انشالله120ساله شی کناردخملی وهمسری همیشه شادباشی اینم هدیه ناقابل من
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم ازت سوده جون مرسی از هدیت یه دنیا ممنونمممممم بوووس
سارا
5 مرداد 94 10:08
سلام به مامان فیروزه عزیز و الیسای نازنین، من این چند روز به خاطر مراسم عروسیمون نتونستم به وبلاگتون سر بزنم اول از همه عذر می خوام و بعد تبریک می گم بابت تولد مامان فیروزه عزیز و براتون آرزوی شادی و خوشبختی دارم...
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم همیشه به عروسی.قربونت ممنون از تبریکت بوووس
عمه فروغ
5 مرداد 94 14:22
سلام فیروزه جون باز هم تبریک میگم تولدتون رو ان شاا.. که سال های سال با خوبی و خوشی زندگی کنید و سایتون بالا سر دختر گلت باشهخوشحالم که شب تولدت بهت خوش گذشته هدیه هات هم مبارک عزیزم ان شاا.. بسلامتی ازشون استفاده کنی ای جوووووووووونم هزار ماشاا..به الیسای ماهملباس هم خیلی بهش میاد دست مامان فیروزش هم درد نکنه که زحمت دوختش رو کشیدهاز طرف من هم ببوسش راستی فیروزه جون شما مگه متولد 71 نیستید؟؟پس میشید 23 ساله نه 22 ساله
مامان فیروزه
پاسخ
سلام فروغ جان خیلی ممنونم از لطفت عزیز دلم.آره عزیزم شدم بیست و سه ساله .خخخخخخخخخخخ راست میگی هاااااا شمعی که همسری برام گرفت منو به اشتباه انداخت.دمت گرم ممنون که این قد به یادمونی بووووووووس
مهسا مامی رها
5 مرداد 94 16:14
تولدت مبارک فیروزه جان ایشاا.. سالهای سال به خوشی و خوشی در کنار عزیزانت.. برات بهترین ها رو آرزو دارم خانومی
مامان فیروزه
پاسخ
خیلی ممنونم از محبتت فدات دوست خوبمممم
رویا
5 مرداد 94 19:49
تولدت مبارک فیروزه جان
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون دوست خوبم سلامت باشی
تک دختر مامانش(kosar)
6 مرداد 94 18:32
سلام خاله جان. میشه یه کاری واسم بکنید... میشه به سایت http://zahra82.niniweblog.com برید و به کد 5 رای بدید. مرسی.شرمنده..
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم بله حتما
مريم
7 مرداد 94 12:22
تولدت مبارککک عزیزم ایشالا همیشه دلت و لبت لبریز از شادی و خنده باشه ببوس دختره نازتو
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوست نازنینم خیلی ممنون
omid
10 مرداد 94 19:17
روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . . خواهرم تولدت مبارک . . . البته با اندکی تاخیر ان شالله که همیشه سایه شما رو سر این خانم کوچولوی ناناس ما باشه و بتونی یه مادر خوب و نمونه براش باشی و98 تا جشن تولد دیگه درکنار عزیزانت برگزار کنی ویه بوس جانانه برا الیسا جونم که دلم براش تنگ میشه
مامان فیروزه
پاسخ
امید جان واقعا ازت ممنونم خیلی لطف داری و پیامت پر از محبته مرسی دوست خوبم .
مریم
22 مرداد 94 5:25
سلام اتفاقا کدبانو تشریف دارین لباس هم طرح و رنگش خوب شده به غیر از پاپیون جلویی که زنانه اش کرده خدا دخترتو برات حفظ کنه
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی دوست گلم سلامت باشی
زهرا
30 مرداد 94 19:41
سلام فیروزه جونم تولدت مبارک انشالله هزار سال عمر کنی و خوشبخت بشی..............شرمنده چند وقته سر نزدم ها گوشیم سوخته و نت نذاشتم و تازه با کارآگاه بازی به نت و لب تاب دسترسی پیدا کردم........لباس الیسا هم خیلی ناز شده......راستی منم دارم خیاط میشم.......واقعا شیرینه خیاطیاین گل ها تقدیم با عشق...........تی بلا میسر خاخور جانیه ماه دیگه گوشی جدید میخرم و با اون میام وب خوشگلت رو میبینم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم قربونت برم ممنون دوست ماه و گلم.منتظرررررررتیم بوس😘😘😘😘😘😘