اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

متفرقه از این روزات...

1394/3/2 9:19
نویسنده : مامان فیروزه
687 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا میخواستم قانع شی پیشبندتو ببندی از عروسکت کمک گرفتم کلا اگه نذاری تا کاری رو برات انجام بدم پای عروسکت بیاد وسط مشکلات حله مخصوصا توی آموزش دست شویی رفتن خیلی بهم کمک میکنه همش با عروسکت میای دستشویی که مثلا اونم جیش کنه

حالا که پیشبندتونو بستم داری بهش آش میدینیشخند

الیسا

زبان

الیسا

بازم پارک فدک با دوستای جون جونیت النا و محیاخیال باطل

الیسا

برای اولین بار  موهای خرگوشیتو  بافتم گودوی منی تو فدای قدو بالات

الیسا

اینم النا جونی،فدای خنده ی از ته دلت خاله.عاشق عکسشم

الیسا

الیسا

یه شب که با عمو سجاد و خاله فاطمه رفتیم عباس آباد به من از همه بیشتر خوش گذشت چون دیگه به شما شیر نمیدم و دوباره قلیون کشیدن مجاز شده از خود راضی

الیسا

الیسا

پیاده روی نصفه شب،مهم نیست کیفت با لباسات ست باشه هر جا میریم اول کیفتو میندازی دور گردنتخنده

الیسا

دوست دارم پری کوچولوی مامانیقلب

 


پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

عمه فروغ
2 خرداد 94 11:35
ای جوووووووونم ببین چه طوری داره بهش غذا میده بووووووووس برای الیسای نازم
مامان فیروزه
پاسخ
یه ماچ آبدارم برای فروغ جان
زهرا
2 خرداد 94 18:18
فیروزه قیافه الیسا کپی توئه ولی قد و هیکلش کپی شوهرت هزار الله اکبر به این مادر و پدر و دخمل جوجو
مامان فیروزه
پاسخ
فدات بشم عزیزم ممنونم
ĸoѕαr
3 خرداد 94 7:54
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
مامان فیروزه
پاسخ
چشم کوثر جان
ĸoѕαr
3 خرداد 94 10:18
سلام خاله فیروزه میشه کد 8 روبه سامانه 100891010 بفرستید؟؟؟جبران میکنم.
سما مامان فرشته ها
3 خرداد 94 18:20
سلام فيروزه جون مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان فیروزه
پاسخ
به روی چشم عزیزم
مريم
3 خرداد 94 22:00
سلام دوستم من واقعا شرمنده ام به خاطر فصل امتحانا اصلا نميتونم بيام فقط يه بار خواهر زاده ام نگاه ميكرد به عكسا اونم خيلي سريع نگاه كردم ببخشيد دلم براتون تنگ شده بود قول ميدم بعد از امتحانا زود زود بيام اليسا جونو از طرف من ببوس خيلي خوجل شده عشق من
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم این چه حرفیه ما هم دلمون تنگ شده عزیزمما همیشه منتظرت هستیم دوست خیلی خیلی خیلی خوبم بووووووووس
نیکتا
4 خرداد 94 19:02
سلام خاله جونم میشه لطف بکنید و عدد 75 رو به سامانه 1000891010ارسال کنید ؟خیلی خیلی ممنونتون میشم
مامان فیروزه
پاسخ
به روی چشم عزیزم