اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

یکی یدونه ی مامانش

1394/2/23 3:05
نویسنده : مامان فیروزه
645 بازدید
اشتراک گذاری

یه شب پارک فدک

الیسا

فدای دخمل خوش تیپ

 الیسا

الیسا

عاشقتم عزیزم  دیگه با دمپایی توی خونه میگردی مامانی فدات

الیسا

عاشق موهاتم عزیز مامانی

الیسا

بازی توی حیاط پدرجون

الیسا

دخمل گل اندام من 

الیسا

الیسا

بعدشم رفتی پیش مادر جون تا بهت یه چیزی بده بخوری .قیافشوووو

الیسا

جدیدا مداد شمعی هاتو جمع کردم اولین دفتر و مداد شمعی تو زمانی که واکسن ۱۸ماهگیتو زده بودی بابایی برات خرید اما چون  دیدم وقتی داری استفاده میکنی به مبل و فرش  مالیده میشه فعلا از دمه دستت برداشتمشون .وقتی کنارت میشینم میدم تا استفاده کنی که منم هوای  کثیفکاری رو داشته باشم

پیکاسو بانو خون مادره نقاش توی رگاته

الیسا

دوست دارم نفسم...

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه فروغ
23 اردیبهشت 94 10:59
وای وااااای دمپایی روفرشیش رو ببین ببوس این پیکاسو کوچولو رو مامان فیروزه دوست داااااااااارم الیسا جوووووووووونم
مامان فیروزه
پاسخ
ما هم دوست داریم فروغ جووووووووووووووووووووووون
سما مامان فرشته ها
23 اردیبهشت 94 14:32
سلام وروجكى WOW چقدر تو خوشتيپى عـــــــــروســـــــــــك من اى جاااااااانم با دمپايى ميگردى مامى جون از طرف من اليسا جونم رو بچلونش
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما شما لطف داری
دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
24 اردیبهشت 94 21:16
به به چه دخمل خوشگلی!
مامان فیروزه
پاسخ
چشات خوشگل میبینه عزیزم