اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

روزت مبارررک پدره نمونه:-)

1394/2/12 2:02
نویسنده : مامان فیروزه
687 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یدونه ی مادر دختر گلم

امروز روز پدره اومدم تا از طرف هردوتامون برای بابایی یه پست ویژه بذاریم

همسر گلم و بهترین بابای دنیا  روزت مبارک

خدا سایه ت رو از سرمون کم نکنه

این پست صرفا برای این که یه مناسبی هستو یه تبریکی هم گفته بشه نیست

همش حرفایی هست که از ذهنو دلم میگذره

وقتی بزرگ شدی و این پستو خوندی باید بدونی یه بابایی داری که جونش بستس به جونه تو هر چقدر هم که داری بزرگتر میشی داره بهت وابسته تر میشه اینو من کاملا حس میکنم یه روزایی یهویی میاد خونه میگه فیروزه :از بس به کارا و حرکات الیسا فکر کردم که دیگه طاقتم تموم شد اومدم ببوسمش بعد دوباره برم سره کار .

وقتی از بیرون میاد  یه طوری میاد سراغت انگاری  یه مدته طولانیه که همو ندیدید 

این روزا دارم حس میکنم تموم  وجودش داره داد میزنه من عاشق دخملم هستم

طاقت  این که بخوابی رو هم نداره همش موقع خواب میاد  نخ ول میده تا بیدارت کنه

همش میگه فیروزه من وقتی بلند حرف میزنم الیسا بیدار نمیشه یا الیسا کنار من زودتر خوابش میگیره یا میگه وقتی موهاشو نوازش میکنم با دستام خیلی آرامش میگیره و.....کلا میخواد برسونه بهم که منو الیسا واسه هم خیلی خاص  هستیم.البته واقعا  هم همین طوره بدجوری وابستشی 

امیدوارم  همیشه کنارت باشه وهیچ وقت از وجودش محروم نشی به امید خدا. 

همسر گلم واسه تک تک خوبی هات و دلسوزیات و محبتات،پشتیبانی کردنات ،مهم تر از همه درک کردنات ازت ممنونم یه روز میشینم کلییییییییییییی فکر میکنم آخه باید بفهمم  کجا ؟چه؟خوبی  به چه کسی کردم که خدا تو رو سره راهم قرار داده خدایا هیچی ازت نمیخوام همه چی خوبه فقط هوامونو داشته باش...

دخملی قدر بابایی رو بدون

یه تبریک ویژه هم به پدر عزیز تر از جونم میگم که یدونست خدای روی زمینمه

همین طور  به پدر شوهر گل و مهربونم که همیشه دوسم داشت و الان دیگه بینمون نیست خدا رحمتت کنه بابا حسین نور به قبرت بباره

خدا به همه اونایی که به هر دلیلی پدراشون کنارشون نیست صبر بده.

دوسِت دارم بهترین بابای دنیا

الیسا

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمه فروغ
12 اردیبهشت 94 21:30
روز پدر بر بابای گلت مبارک الیسا جونم ان شاا.. که همیشه زنده باشه و سایش بالا سر شما و مامان فیروزه باشه
مامان فیروزه
پاسخ
مررررررسی عزیزمممممممممممممممم
علی
13 اردیبهشت 94 8:58
سلام ودروووووووووود باارزوی بهتریناواستون.
مامان فیروزه
پاسخ
سلام ممنون که به ما سر زدید