اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

اواخر ۱۹ماهگی پرنسسم...:-)

1394/2/9 19:18
نویسنده : مامان فیروزه
810 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا

 الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

ای دختر لوس:چند بار پستونکتو از توی اسباب بازیات پیدا کردی گذاشتی توی دهنت  منو بابایی هم مُردیم از خنده از اون زمان همش میاریش میخوری که به اصطلاح منو بابایی بخندیم واقعا هم هنو برامون عادی نشده این حرکته خنده دار خخخخخخ

الیسا

بووووووس

 

 

 

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
10 اردیبهشت 94 12:51
سلام فیروزه جون!آلیسا جون خیلی ماهو نازه! ماشاله خیلی خودتو همسرت جوونین! خواهر من همسن شماست! من خیلی دوست دارم خواهر زاده داشته باشم.اما فعلا نمیخواد بچه دار بشن انشالله خدا دختر ماهتون رو نگه داره براتون.راستی با افتخار لینکتون کردم.خوشحال میشم بیاین و به ما سر بزنید
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفت .انشاا... شما هم صاحب یه خواهر زاده ناز بشی.ممنون از حضورت حتما بهت سر میزنم عزیزم.
عمه فروغ
10 اردیبهشت 94 16:20
وااااااااااای خدای من این فسقلی رو ببین با پستونکعکس هات مثل همیشه عالیه الیسا جونم ان شاا.. همیشه همین طور بخندی
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت دوست گلم.لطف داری همیشه.
ĸoѕαr
11 اردیبهشت 94 11:17
سلام خاله فیروزه.شما لینک شدید.
مامان فیروزه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم منم در اولین فرصت میلینکمت و بهت سر میزنم
مامان شایلین
11 اردیبهشت 94 18:55
سلام مامان فیروزه عزیز خوبین؟ ماشالله چه دختر نازی دارین خدا براتون نگه داره .مطالب وبتون هم عالیه .دختر شما فقط 3 روز از دخترم بزرگتره .با اجازه تون لینکتون کردم .به ماهم سر بزنید خوشحال میشم .آپم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از حضورتون منم در اولین فرصت لینکتون میکنم و بهتون سر میزنم دوستم.