اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

روستای ازرک (هزارجریب)

1394/1/9 13:40
نویسنده : مامان فیروزه
2,742 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

عروسکم چهارم فروردین رفتیم روستای عمو محمد اینا دو روزه برگشتیم بی  نظیر  بود خیلی خوش گذشت

مجبور شدم فقط عکس بذارم  آخه  زیاد وقت نداشتم زودی میام بوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عمه فروغ
9 فروردین 94 13:45
خوشحالم که بهتون خوش گذشته همیشه به شادی و گردش مامان فیروزه پری کوچولو رو هم از طرف من ببوس
مامان فیروزه
پاسخ
سلام فروغ جون سال نو مبارک به روی چشم شمان آرشیدایی رو ببوس
بابای ملیسا
9 فروردین 94 14:36
سلام . ضمن تبریک سال نو به شما و خانواده محترمتون . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سفر به کیش به همراه عکسهای فراوان به روز شد . خوشحال می شیم قدم رنجه کنید و با تشریف فرمایی به کلبه مجازی ملیسا خانم ، با ثبت یه یادگاری ، کلبه حقیرانه ما رو منور کنید . منتر حضور شما و مشاهده نظرات قشنگ شما هستیم . ( بابای ملیسا خانم )
مامان فیروزه
پاسخ
به روی چشم
مريم
9 فروردین 94 22:44
سلام دوستم چقدر عكساتون خوبه ايشالله خوش بگذرههههههههههاز طرف من اليسا رو ببوس
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون بوووووووووووس
طناز (مامان آروين)
11 فروردین 94 8:25
منم دلم روستا خواست.واي چه خوشي گذشته يه شما. حتما اليسا جون كلي حال كرده. ايشالا هميشه شاد باشين.
مامان فیروزه
پاسخ
جات خالی عزیزم همچنین شما انشاا... همیشه موفق باشید