اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

عروسک نازمون یک و نیم ساله شده هورااااااااا.....

1393/12/18 18:02
نویسنده : مامان فیروزه
494 بازدید
اشتراک گذاری

پری کوچولو یک و نیم ساله شد:-) 

الیسا

یکی یدونه ی من عروسکم این روزا ما هم مثل بقیه سرمون گرمه تمیزکاریه واسه سال نو.همیشه توی این روزا یه حال و هوای توپی دارم خیلی خوشحالم کلی انرژی های مثبت دارم و کلا دوری میکنم از آدمایی که همش تا نزدیک عید میشه فازای منفی دارن میگن عید دیگه مثل قدیما شور نداره یا این که بوی عید و بهار نمیاد یا از گرونی و خیلی چیزای دیگه ناله دارن دلم میخواد شاد باشم شااااااااااده شاد آخه من یه مامانم باید سعی کنم که به دخمل یکی یدونم و همسرو عزیزامم این حس خوبو منتقل کنم.عروسک من واسه خودش خانومی شده با حرکاتش کلی دلبری میکنه 

میخوام یه کم از خلق و خوی این روزات برات بگم 

چند روزیه که غذا خوردنت خوب شده خدا رو شکر 

توی میوه ها به خیار و سیب و موز خیلی علاقه داری البته خیار خیلی بیشترررررررررر

توی غذاها عاشق سبزی پلو و ماهی ماکارونی کوکو سیب زمینی کتلت و غذاهای گوشت قرمز دارو خیلی دوست داری میونت با مرغ خوب نیست همش له میکنم تا زیر دندونت حس نکنی و همچنان عاشق پلو مخلوتی هستی که از شش ماهگیت به بعد برات درست میکردم که البته الان با توجه به سنت خیلی مواد بیشتری بهش اصافه شده هر روز هم باید بخوریش توش هم از برنج کدو سبز  هویج  گوجه قارچ سیب زمینی کلم بروکلی رب گوجه کره حبوبات گوشتش هم هر روز عوض میکنم مثلا گاهی مرغ گاهی گوشت قرمز ،میگو ،گوشت شتر مرغ میریزم گاهی هم توش پودر مغزهای مختلف میریزم مثل پودر گردو یا پسته آخه همه ی نامبرده ها رو فقط وقتی توی این غذاست میتونم به خوردت بدم تنهایی نمیخوری

بگم از کلماتی که یاد گرفتی بعضی چیزا رو درست نمیگی و از خودت ساختی مثلا به نمک میگی بهه به آب میگی باب به همون پلو مخلوط مورد علاقت میگی مچ مچ  به من میگی ماما گاهی هم میگی بابا تعجب

اولین جمله دو حرفی که گفتی :سرد شد

سعی میکنم یه پست واسه کلمات برات بذارم

عاشق دَدَ رفتنی  دوست داری بابایی حاضرت کنه از خراکی ها عااااااااشق لواشکی بر عکس منو بابا که عاشق شیرینی جاتیم به پفک  شیر کاکائو پاستیل خیلی علاقه داری  

عاشق پسر خالت سبحانی

جدیدا اونقدر با هم همبازی شدید که پدر بابا رمضونو موقع استراحت در میارید  ما هم همش باید بگیم الیسا بشین سبحان بشین

دیگه چیزی یادم نمیاد  عکسا هم زیادن سر فرصت برات کم کم میذارم

از دوستای گلمم ممنونم که این قد وبلاگمو دوست دارن  خیلی خوشحال میشم قول میدم  حتی اگه پستای کوتاه هم باشه زود به زود بذارم همتونو دوست داریم 

این دو تا عکسم توی تبلتم هست میذارم ضمیمه این پست شه

الیسا مشغول مطالعه خونه مامان جوننیشخند

الیسا

 

 


پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامی پدرام فینگیل
18 اسفند 93 19:11
ماشاله به دخمل ناناز و خوشگل
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت چشات خوشگل میبینه
سوگند عشق مامان و بابا
18 اسفند 93 19:14
من چی???? الیسا عاشقتم.... قربونت برم من.... قربون موهات قربون مطالعت پرفسور من! عاااااااشقتم در دونه یک ساله و نیمه سوگند اخه کی میخوایی بگی سوگند
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دخمل خاله ی نازم ممنونم ازت بوووووووس قول میده زود یاد بگیره
حدیث
18 اسفند 93 19:33
سلام مامان مهربون که این قدر قشنگ همه رو توضیح میدین افرین به الیسای خوشگل که مطالعه هم میکنه پیشاپیش سال نو رو به شما والیسا خانوم خوشگل تبریک میگم اومیدوارم روزای اخر سال رو هم به خوشی سپری کنید
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری...ممنونم ازت همچنین واسه شما انشاا...سال پر برکتی باشه پر از خوشی بوووووس
مريم
18 اسفند 93 21:31
سلام خوبين فيروزه جوني اليسا خانوم خوبه چن وقته نبودين دلم تنگ شده بود راستي 1.5 سالگيت مبارك خانومي چه خبر از خريد عيد من تموم كردم امروز به زور كفش تونستم پيدا كنم شما چطور
مامان فیروزه
پاسخ
سلام مریمی ممنونم خوبیم عزیزم.مبارکه به خوشی بپوشی فدات شم.خرید الیسا تموم شد عکساشو میذارم اما خودم هنو هیچی نخریدم کلا من همیشه دو روز به عید خرید میکنم با این که هرسال میگم تکرار نمیشه اما همچنان تکرار میشه به دقیقه نود میرسه....سال نو پیشاپیش مبارک دوست.
زهرا
19 اسفند 93 20:36
فدای چشمات خاله جونییییییی
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت خاله جونم
عمه فروغ
20 اسفند 93 1:25
1 ساله و نیمه شدنت مبارک الیسای گلم ان شاا.. همیشه زنده باشی.سال نو پیشاپیش مبارک فیروزه جونم ان شاا.. سال خوبی داشته باشید.پری کوچولو رو هم از طرف من ببوس
مامان فیروزه
پاسخ
سلام فروغ جان خیلی ممنون شمام سال خوبی داشته باشین آرشیدا طلا رو هم ببوس
سما مامان مرسانا
21 اسفند 93 8:54
سلام عزیزم پست جدید گذاشتم نظر یادت نره
عمه فروغ
3 فروردین 94 2:05
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
مامان فیروزه
پاسخ
فدای تو عزیز دلم بووووووووس