اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

خانم آرایشگر

1393/10/23 16:17
نویسنده : مامان فیروزه
876 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که منو خاله الهه تا به هم میرسیم مراسم بند اندازون راه میندازیم

یه بار که خاله الهه اومده بود دیدم خبری ازت نی بعد اومدم توی اتاقت  با این صحنه مواجه شدم

الیسا

نکته ی جالب اینجاست که کاملا مطلب بند انداختنو میدونی وقتی دیدی عروسکت مو نداره رفتی سراغ جایی که مو داشته باشه تا با نخ بگیری رفتی سراغ مژه های عروسکت هزار ماشاالله به این همه هوش منو خاله کلی چلوندیمت خانم آرایشگر

الیسا

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

لی لی
23 دی 93 19:02
سلام گلم آره رسید
مامان فیروزه
پاسخ
خیلی ممنونم لی لی جون کلی نگران شده بودم
لی لی
23 دی 93 19:47
انجام شد عزیزم
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم لی لی جون من عاشق قالب الیسام
لیدا
23 دی 93 23:24
یعنی من عاشق این کوچولوی نازم ها خدا واستون نگهش داره خیلی شیرینه . من عاشق دختر بچه ها تقریبا یک سال میشه میام وب الیسا کوچولوی ناز رو میخونم .ایشالله منو عشقمم بهم برسیم یه نی نی مثل الیسای شما بهمون بده
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم انشاالله که میرسین به هم .اگه همو بخواین دیگه هیچکی جلو دارتون نیست ممنون که خواننده ی وبلاگمی خوشحال میشم که دوستان وبمو دوست دارن ممنون بووووووووس
مامان لیلا
23 دی 93 23:53
ای جونم عزیزم
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت
سحر
24 دی 93 12:16
سلام فیروزه جون خوش بحال تو و بابا اسی که همچین ملوسک نازی خدا بهتون داده خدا حفظش کنه براتون .عزیزیم حتما برو براش اسپند دود کن ماشالاش بشه خیلی جیگره من عاشششششششششششششششقشم . دعا کن منم زودتر مامان شم خیلی دارم انتظار میکشم تموم فکر و ذکرم شده نی نی ناز
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که اینقدر به دخمرم لطف داری امیدوارم زودی مامان شی و این لذت بزرگوتجربه کنی عزیزم.بوووووس
مامان بهار
24 دی 93 18:52
وووووای چه با مزه.دلم رفت.انگشتاشم درست همون حالت گرفته
عمه فروغ
25 دی 93 0:06
ای جونم فدای دخترک باهوش میبوسمت عزیزم
مامان فیروزه
پاسخ
ما هم میبوسیمت عزیزم
ندا
25 دی 93 6:50
سلام مامانی الیسا وای که چقدر دلم براتون تنگ شده بود چقد عکسای شب یلدای دختری خوشکل بودن به زنم به تخته کلی خوشکل تر شده بزرگ شده ها.... نمیدونید وقتی گل دختر رو دیدم چقد ذوق کردم که.... تازه کلی هم تعجب کردم چقدر چهره ش تغییر کرده..... چقدر زود گذشت از تولد یک سالگیش... الان 16 ماهشه این گل دختر و مبارک باشه براش این ماه.... خب دیگه منم برم کم کم کاری نداری فیروزه جون بوووووووووووووس واسه نازدونه
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم دل ما هم تنگ شده ممنونم عزیزممممممم آره واقعا زود بزرگ شد خودمم حس نکردم گذر زمانو بوووووووس از طرف منو الیسا
زهرا
29 دی 93 16:49
آخ فدات جوجوخوشم میاد زود همه چیز رو یاد میگیرهماشالله هزار الله اکبر بهشچه درست هم نخ رو میگیره تو دستش
مامان فیروزه
پاسخ
آره خاله جون فدااااااااات