اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

پایان ماه پانزدهم ورود به ماه شانزدهم مبارک

1393/10/22 13:06
نویسنده : مامان فیروزه
660 بازدید
اشتراک گذاری

پری کوچولوی ناززززز

۱۶ماهگیت مبارک...

الیسا

عزیز دلم الان پنج روزه که خونه ی  قبلی رو تحویل دادیم و اومدیم خونه ی جدید البته قسمت نبود مستقیم بریم خونه ی خودمون چون مستاجرمون تا پنج ماه دیگه قرارداد داره برای این پنج ماه یه خونه نزدیکه اونجایی که خریدیم اجاره کردیم تا اسباب کشی دوباره رو برامون راحت تر کنه منم هفتاد درصد از وسایلامو بازشون نکردم و نچیدم آخه از بس اسباب کشی و جمع کردن برام سخت بود که دوست نداشتم دوباره تجربه کنم.خلاصه اون خونه رو با کلی خاطره و روزای شیرین و لذت بخش ترک کردم اونجا خونه ای بود که با لباس عروس واردش شدم با بابا اسی زندگی مشترکمو شروع کردم دوران بارداریمو توش سپری کردم وکلی روزای خوش داشتم حالا با وجود یه گوهر با ارزش یه دخمر ۱۶ماهه اونجا رو ترک کردم ...وقتی داشتم از اون خونه ی خاااااالی بیرون میومدم رفتم یکی یکی همه اتاقا آشپزخونه و حتی همون و دستشویی شو با دقت نگاه کردم توی ذهنم لحظه های زندگیمو مجسم کردم بعدشم با لبخند ازش بیرون اومدم میدونم زیادی احساساتی شدم الانم که دارم مینویسم اشکم در اومده اما خدایی احساسم قابل وصف نیست از اون خونه نه بلکه از خاطراتی که دوسشون داشتم دل کندن سخت بود.اما خدارو هزار مرتبه شکر که همه چیز اونجوری که میخواستم شد.خدایا ممنون که هوای بنده هاتو داری.یه پست از احوالات عروسکم حتما زودی میذارم.

و اما هدیه های این ماه گلکم از دنیای کوچولوهااااا

الیسا

الیسا

الیسا

شلوار تک

الیسا

اینم سه تا تاپ کیتی برای زیر لباست خیلی دوسشون داری

الیسا

به سلامتی بپوشی

لباس راحتیایی که خودم برات دوختمو هر کدومو سه بار بیشتر تنت نکردم چون بعد سه بار شستن پارچه هاش   کرک شد با این که جنس خوبشم برداشته بودم  از ریخت افتاد  بازم رفتم سراغ  آمادش...

دوست دارم ماه پیشونی

زودی با عکسات میام...

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دنیای کوچولوها
22 دی 93 23:40
باعث افتخارماست این پری کوچولو به لباس ما زیبای می ده
مامان فیروزه
پاسخ
فداتون بشم بووووووووس واسه حنا طلا
مريم
23 دی 93 12:48
عزيزم 16 ماهگيت مبارك ايشالله هميشه خوش باشي و سلامت راستي منم مثل تو هستم وقتي عروس شدم به خونه ي اجاره اي رفتيم بعد خريديم وقتي از اونجا ميرفتيم اصلا نميتونستم مثل تو اولين خونمون بود كلي عكس ازش گرفتمعوضش خودمون هردوتامون صاحب خونه شديم
مامان فیروزه
پاسخ
مررررررررررررررسی عزیزم خدا رو شکر دعا کن واسه همه باشه درسا چطور پیش میره عزیزم
مامان لیلا
23 دی 93 23:51
مبارک باشه خونه جدید انشالا به سلامتی و به زودی توش ساکن بشید، الیسا جونم لباسهای خوشگل شما هم مبارک باشه عزیزم
مامان فیروزه
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم بابت این همه لطف
عمه فروغ
25 دی 93 0:02
16 ماهگیت مبارک الیسای عزیزم ان شاا.. همیشه زنده باشی ان شاا.. رفتنتون به خونه جدید آغاز روزهای شادتون باشه ان شاا.. به شادی و خوشی د رخونه جدید زندگی کنید.خوشبختیتون مستدام عزیزم
مامان فیروزه
پاسخ
مررررررررررررسی عزیزم بابت دعاهای قشنگت