اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

کریسمس نزدیکه

1393/10/6 17:43
نویسنده : مامان فیروزه
681 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پری کوچولوی مامانی

عزیزم کریسمس چند روز دیگست و من با این که یه ایرانی ام نمیدونم چرا اینقدر به این روز علاقه دارم کلا ریشه توی بچه گی هام داره از بس فیلم های خارجی رو میدیدم و این که پاپانوئل واسه همه هدیه میاره و چند روز قبل اعضای خانواده ها شروع میکنن به تزیین بیرون و داخل خونه هاشون و همین طور درخت کریسمس واییییی خیلی حال میده کاش ما هم همین طور مناسبتامونو باشکوه برگذار میکردیم اما حیف اینجا از این خبرا نیست.میدونم خیلی ها مثل من به این چیزا علاقه دارن ۱۰دی ۹۳ساعت دوازده شب واردسال ۲۰۱۵میلادی میشیم از همین حالا تبریک میگم به همه.

اینم دخمر پاپانوئلی پارسال وای که چه کوشولو بودی که مامانی این عکسای خلاقانه رو ازت گرفت

الیسا

الیساالیسا


پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان
9 دی 93 8:16
کریسمست مبارک ابنبات خوشمزه من وایی فیروزه جون خداییش لباس یلدتشو خودت دوختی.بابا هنرمند خوش بحال بابا اسی و الیسا جیگر با همچین همسر هنرمند و مامان باسلیقه ای
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم نینی چطوره؟اینقد لباسش خوب شده خیلی ممنونم از تمجیداتت
زهرا
9 دی 93 15:06
کریسمس مبارک عزیزم عکسای الیسا رو گذاشتم تو بیتالک و لاینم نمیدونی چقد خاطرخواه پیدا کرده
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارررررررررررررری
مريم
9 دی 93 21:48
سلام به دوست گلم ببخشيد امتحانات من زياد نميتونم بيام عشقم چطوره چه خبر خوبي راستي 10 دي تولد منم هست سال خوبي را هم برااليسا جوني هم خودتون خانوادتون ارزو ميكنم منم عاشق كريسمسم24 ساله شدم پير شديم ديگه
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم مبارکه ۱۲۰سالگیتو جشن بگیررررررررریدوست داریممم.انشاالله سال خوبی براتون باشه
مريم
10 دی 93 11:17
مرسي ابجي گلم شرمندم نكن
مامان فیروزه
پاسخ
دشمنت شرمنده باشه مریم جوووووونی بوووووووس