اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

سلام...

1393/8/29 1:28
نویسنده : مامان فیروزه
609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای نازم

هوراچند روزه دیگه تولد عشقمه هورا 

هورا میخوام همسر گلمو حسابی سوپرایزش کنم اگه ایده ای دارین کمکم کنینهورا

الیسا

عزیز دلم الیسای نازم دلیل این که این عکسو برای این پست انتخاب کردم  واسه اینه که  منو یاد خودمون میندازه از وقتی بابایی وارد زندگیم شده  چیزی نبوده که ازش بخوام برام محیا نکرده باشه امیدوارم همیشه سلامت باشه توی زندگیش به هر چی که میخواد برسه چون لایقه بهتریناست.

(دوست جونا ایده برا تولد یادتون نره)

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هنرهای دست ساز چیکچی
29 آبان 93 8:31
ما فقط پیشاپیش تبریک میگیم
مامان فیروزه
پاسخ
خیلی ممنونم
فاطمه
29 آبان 93 10:29
سلام فیروزه جون تبریک میگم می تونین روی کیکش یه جمله مثل دنیا دیگه مثل تو نداره بنویسین یا اینکه بگین کیکشو شبیه لباس یا پلیور مردونه درست کنن
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم بووووووووووووس
سوگند عشق مامان و بابا
29 آبان 93 18:32
من اومدم بالاخره
مامان فیروزه
پاسخ
خوش اومدی عزیزم دلمون تنگ شد بابا
مريم
29 آبان 93 21:15
فيروزه جون من تو نت جستجو كردم زياد جالب نبود ولي يه بار واسه جشن تولد همسري خانواده ي من و شوهر جون اومدن خونه ما با خواهرم خونه رو تزئين كرديم كلي غذاهاي خوشمزه پختيم بعد رفتيم واسه تولدشم از اون دستبند چرم ها خريديم البته سفارش داده بوديم ها روش اسمشو مينويسن تو زمين رز پخش كرديم شمع هاي كوچك روشن كرديم بعد وقتي شب از كار اومد چراغ هارو خاموش كرديم وقتي داخل شد چراغارو روشن كرد خيلي سوپرايز شد وقتي روشن كرد همه با صداي بلند گفتيم تولدت مبارك ترسيده بود عشقم مثل فيلم ها راستي ببخش خواهر گلم خيلي طولاني شد اليسا جونمو ببوس راستي تولد همسر گرامتون هم مبارك
مامان فیروزه
پاسخ
عاشقتم مریمی ممنونم ازت بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس