اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

صبحانه خوشمزه

1393/8/24 1:34
نویسنده : مامان فیروزه
924 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه آدم برفی خوشگل برا پرنسس کوچولوی من

الیسا

اول شکمشو سوراخ کردی بعد خوردیش خخخخخخخخ

 الیسا

نمکم میخوای شیطونکم...

الیسا

بوووووس  واسه دخمر ملوسماچ

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان وبابا
24 آبان 93 2:39
عزیزم بوس چ گل دختری
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم لطف داری
مامان مطهره
24 آبان 93 2:51
با هنري كه شما داري و خانم بودن اليساجون دفعه بعد حتما ميتوني با گوجه خيار موناليزا هم بكشي فدات شم
مامان فیروزه
پاسخ
امان از دست تو دوست
عمه فروغ
24 آبان 93 9:40
نوش جونت اليسا جون آفرين به مامان هنرمند
مريم
24 آبان 93 20:15
سلام فيروزه جون خوبين ديگه خجالت ميكشم بيام ببخشيد نيستم بخدا درسامون اونقدر سخته اصلا نميتونم برسم ببخشيد دلم اونقدر برا اليسا تنگ شده دوستون دارم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم این چه حرفیه. ما هم دلمون تنگ شده بود اگه گاهی هم مارو از حالت با خبر کنی برامون کافیه.امیدوارم موفق و سلامت باشی عزیزم.به همگی سلام برسون بووووووس
مامان بهار .مهرنگار
24 آبان 93 20:22
آخه چه زیبا.ایده گرفتم نوش جونت.چه خانوم شدی الیسا جون.ماشالله جند وقتی بود ندیده بودمت یه بوس برای فیروزه جونم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام بهار جون مهرنگار جونو ببوسش بووووووووس
مامان منصوره
25 آبان 93 16:57
نوش جونت عزیزم
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم
مامان عسل 
28 آبان 93 15:31
قلبون نشستنت جیگرخاله
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی خاله جون
سحر
25 آذر 93 10:18