اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

عید قربان ۹۳

1393/7/15 15:23
نویسنده : مامان فیروزه
2,701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر مثل دسته ی گلم.هر چی واسه داشتنت خداروشکر کنم کمهعروسک ملوسم همش به بابایی میگم  هزار ماشاالله انگاری یه دخمر بزرگ توی خونه دارمخیلی با محبتی  همش بهم خودتو میچسبونی ناز و نوازشو ماچ..... کارای زیادی یاد گرفتی که برات باید یه پست پیشرفت بذارم...

امسال دومینحضورت  توی عید قربان بودهر چند تازه برات قربونی گرفتیم اما عید قربان یه چیز دیگست با این که برا پسرا قربونی میکنن اما ما هر دوسال برات گرفتیم مگه دخمرم چیش از پسرا کمتره خخخخخ بابایی که  میگه ده تا پسرم برام بیاری برام قد الیسا عزیز نمیشه بوووووووس

امسالم مثل پارسال قربونیتو بردیم باغ مامان شهین 

به ترتیب از سمت راست بزغاله جون ،الیسا  ،مامان فیروزه خخخخخخخ

الیسا

قبل رفتن گردنبند تو آوردی تا بذارم گردنت اوووووف کلی چلوندمت باکلاس

الیسا

و اما شکوفه ی صورتی وباباش که شکوفه سرخابیمه دوستون دارم  دیوونه وااااااار 

 الیسا

الیسا

الیسا

قیافه شوووووووووووو خخخخخخخ

الیسا

نی نای نای

الیسا

خدا همیشه نگهدارت باشه 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مريم
17 مهر 93 20:46
فيروزه جون واسه عكس بالاي ني ناي اونقدر خنديدم خاله قربون ژستت راستي گلم هيچكي به پاي تو نميرسه درسته كه نديدمت ولي خيلي دوست دارم نفسم
مامان فیروزه
پاسخ
آره مریمی اون عکس خیلی خنده داره مرسی عزیزم مم خیلی دوست دارم با این که هنو ندیدمت مهم صورت نیست سیرت آدما مهمه که شک دارم سیرت زیبایی داری بوووووووس واسه دوست گلم