اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

یکی یدونه نازو نمونه

1393/7/10 2:38
نویسنده : مامان فیروزه
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

خانوم گل منو شیطونیییییییییی نه بابا شما خانومییییییییی

الیسا

الیسا

چند شب پیش پارک رستمکلاه

 الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

اینجام موقع خواب با بابا اسی مشغول بازی......

الیسا

الیسا

الیسا

هر شب بعده این که خوابیدی اتاقتو مرتب میکنم اما بازززززز فردا ش........

الیسا

باکس گلدون کاکتوسامو گذاشتم توی اتاقه تو روش عروسکاتو چیدم هر روز میری پدرشونو در میاری خخخخخخ

الیسا

ماکارونی خورون غذای مورد علاقت

الیسا

الیسا

دوشب پیش  جنگل عباس آباد

الیسا

 الیسا

جمعه  طبق معمول جنگل عباس آباد

الیسا

این عکسم وقتی رفتیم پیش خاله پروو لباسمون کیمیا جون توی کوچه ازمون گرفت

الیسا

عاشق این عکستمممممممم تازه از حموم اومده بودی گلم

الیسا

 اینارو هم وقتی رفته بودیم فروشگاه لوازم و تحریر تا برای سبحان عزیز خاله خرید کنیم  خودت به سلیقه ی خودت بر ذاشتی با سلیقه ه ه ه      چرتکه و ظرف غذا

الیسا

الیسا

اینا هم کادوی روز دختره از طرف دو تا مادر بزرگات که عکسشو برات نذاشته بودم

شلمن و عروسک نینی خخخخخخخخ

الیسا

الیسا

من نباشم کی تو رویا موهاتو ناز میکنه

کی با بال های شکسته با تو پرواز میکنه

من اگه نباشم   کی واسه همیشه تو رو میپرسته

کی برات میمیره

کی نمیشه خسته

کی تورو میذاره روی دوتا چشماش

کی اگه نباشی میگیره نفس هاش...

الیسا

به قول بابا اسی :دوست دارم ماه پیشونی

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان عسل 
10 مهر 93 8:24
_______$$$$$$_________$$$$$__$$$$$$ _______$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$ _______$______________$$$$$$$_______$ _______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$____________________$$$$$$$$$$ ______$_______________________$$$$$$$ ______$_________________________$$___$ ______$______________________________$ __$$$$$$____________________________$$$$$$ _______$_____$$$_____________$$$______$ ____$ $$$_____$_______________$_____$$$$$ _______$____________$$$_____________$ ________$$_________________________$ ______$$__$_______________________$_$ $ _____$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ __________$______$____$$$$$$$$$ __________$_______$__$$$$$$$$$$$ __________$________$_$$?$$$?$$$ ________$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$ _______$$_____$$____$$$$$$$$$$______ $ ______$$_______$$___$__$»?«$$________$ ______$_________$$$$$__$$$$$__________$ ______$_________$_____$$$$$$__________$ _______$________$____$$$__$$$________$$ واااااااااااااااااااااااای خدایاچه دخمل نازیه این الیساخانومفیروزه جون چه دخمل بامزه ای داری خداحفظش کنه عزیزم به وب عسلم بیاتاباهم دوست بشیم
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم دوست خوبم عسل شمام خیلی تپلی ونازه ببوسش من زودی سر زدم بهت بووووووس
ندا
10 مهر 93 10:46
سلام فیروزه جون امممممممممم منم مثل الیسا عاشق ماکارونی هستم به به ...... راستش خیلی دلم میخواست از اتاق الیسا جون یه عکس بذارید ولی خب روم نمیشد ازتون درخواست کنم ولی خوشبختانه خودتون ازش عکس گذاشتید و من خیلی خواشحال شدم عکی 14م بازم میام بوووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه گلدختر
مامان فیروزه
پاسخ
سلام ندا جوووووونی از اتاق الیسا عکس زیاد هست اما توی پست های قدیمی تره دوست داریم بووووووووووووووس
مامان خدیجه
10 مهر 93 11:04
آخ جيگرشو برم اين دخمل ما چه نازه بوس بوس
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون خاله جونم خوشگلی از دخمره خودته
مامان لیانا جون
10 مهر 93 12:42
چه مادر ودختر خوش تیپی عزیزززززززم لیانای منم تو اشپزخونه همیشه کنار گازه فیروزه جووون اگه یه وقت گمتون کردم بیام عباس اباد پیداتون میکنم دیگه
مامان فیروزه
پاسخ
آره عزیزم اگه گمم کردی حتما اونجام خیالت تخت
مامان لیانا جون
10 مهر 93 12:44
قربون دخمل خوشگلم برم که خودشو برا باباش لوس میکنه کادوهاتم مبارک عسلی
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون خاله جوووووووونیییییییییی
مامان لیانا جون
10 مهر 93 12:45
فیروزه جوووون ما اپیم
مامان فیروزه
پاسخ
الیسا بدووووووووو بریم
مريم
11 مهر 93 12:01
به قول فيروزه جون عاشقت شدم تو عكسي كه از حموم اومدي با مزه شدي قربونت برم تو عكس پاييني اونقدر خوشگل افتادي ميگم چه زود خانوم شده اليسا جونم براش اسپند دود كن فيروزه جون
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی مریم جون والا من مثله زنای سره چهارراه همیشه اسپند دستمه اعتقاده دیگه
عمه فروغ
11 مهر 93 13:10
آخ جون الیسا جون رفته پارک کادوهات مبارک گل دختر ای جون به مامانی دختر ما هم 17 ماهه شد به ما هم سر بزن
مامان فیروزه
پاسخ
سلام فروغ جون ممنون الان میام جیگر زوده زود مبارکه آرشیدا بووووووس
مامان نی نی کوچولو
11 مهر 93 23:44
وای که چقدر ماشالله نازه این ماه پیشونی خانمخوب میکنم مامانی اتاق بهم ریخته اش قشنگ تره.الیسا جونم خاله جون دیگه طرف گاز نری عزیزم خیلی خطرناکه.وای وقتی این عکستو دیدم خیلی ترسیدم.خانمی مواظب کتری باشی یه وقت زیرش روشن نباشه.الیسا جونم فکر کنم زیبایتو از مامانت به ارث بردی خاله جون.ماشاالله مامان خوسجلی داریااااااااااوای وای ببین خودشو چه جوری لوس میکنه واسه بابا جونش.بله دیگه دخترا همینند.الیسا جونم امیدوارم که همیشه لبای نازت بخنده در کنار خانواده ات عزیزمدوستت دارم ماه پیشونی
مامان فیروزه
پاسخ
سلام به دوست تازه و گلم ممنون بابت این همه لطف شرمنده کردیممنون جیگر ... الیسا ماااااادر بدو بریم ببینیم توی وب نینی کوچولو چه خبره بدووووو مادررررر
مريم
13 مهر 93 21:29
سلام دوست جونيم عيد قربان بر اليسا جونو و خودت خانواده ي محترمتون تبريك ميگم هميشه شاد باشي گلم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوست گلم من و همسری هم به شما و همسرت و خونوادت تبریک میگیم ممنون برای حضور همیشگیت دوست دارم مریم گلی با این همه فاصله حس میکنم خیلی وقته میشناسمت از بس با محبتی بوووووووس
پسرخاله عباس
16 مهر 93 13:16
سلام از اقات بپرس ارماتوربندی ساختمون متری چند در می ای چطوری حساب می کنن قیمت فامیلی هم داره
مامان فیروزه
پاسخ
سلام چه عجب از این وراااااچشم میپرسم قابل شما رو نداره تو بسپار بهش غمت نباشه یه چیز برات میسازه عین هلوووووووفکر کردی بی خود بهش میگن مهندس اسیحنا رو ببوس