اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

این روز ها به روایت تصویر...........

1393/7/3 7:53
نویسنده : مامان فیروزه
869 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرم خونه ی فاطمه جون دختر داییم

نمیذاشت بابایی و عمو سجاد پاسور بازی کنن خخخخخنیشخند                              الیسا

 الیسا

وقتی برگشتیم خونه

الیسا

و اما فرداش که دوباره با مامان جونشون رفتیم پیشش

الیسا

الیسا

جمعه جنگل عباس آباد

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

این عکسام مربوط به شبیه که بابایی برات تولد گرفته بود تازه اینجا با باایی از تولدت برگشتین از بس عرق رده بودی موهات به هم چسبیده بود

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

اینم یه شب توی میدان قدسه که برا تبلتم لج کردی

الیسا

الیسا

 

دوستت دارم دختر یکی یدونم 

 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فروشگاه می هی
3 مهر 93 8:36
چه دختر نازیه. الهی به من سر بزن تو بخش لوازم خونه تو لوازم اتاق کودک چیزای خوبی قایم کردم براتون
مامان لیانا
4 مهر 93 8:14
بوس برا الیسا ی خوشمل و وروجک
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون بوووووووووس واسه لیانا جونی
مريم
4 مهر 93 22:05
خوجقلم فيروزه جون قبول داري چهره ي اليسا رفته رفته خيلي شبيهت ميشه بزرگ ميشه بزنم به تخته راستي الان ديدم سن نتو نوشتي به همسري ميگم پير شديم ها فيروزه جون از من يه سال كوچيكه مامان شده اگه درس نميخوندم صدرصد الان مامان شده بودم راستي داداش اس هم از شوشوي من كوچيك تره
مامان فیروزه
پاسخ
سلام مریم جونی آره جدیدا همه میگن الیسا شده کپی خودم مامانم میگه انگاری دوباره داریجلو چشام بزرگ میشی عکسای بچگیمو میذلرم بعد ببین چقده شبیهیمعزیزم خوبه که درس میخونی حیف که منو همسری توی سن کم عاشق شدیم از درس افتادیم انشاالله زودتر تموم شه مامان شی عزیزم.خدا رو شکر که اسی ارزشه گذشتن از درسو تحصیل رو داشت .بوس واسه دوست مهربونم که همیشه به یادمه
مامان
5 مهر 93 10:38
سلام به مامانی و الیسا وروجک ای جونم تپولو شدی خاله هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا فیروزه جون اون خانوم گل کیه مهمونتونهخیلی باحال بود کلی خندیدم ملاقب الیسا بلای ما باشی خانومی بووووووووووووووووووووووس برای هر دوتون
مامان فیروزه
پاسخ
سلام فریبا جونم گل پسر ما چطوره؟اون گل شیپوری مادرمه کشف حجاب بود منم حساااااااس تبدیل به گلش کردمفدای گل پسر