اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

از جمعه تا سه شنبه به روایت تصویر...

1393/5/16 3:42
نویسنده : مامان فیروزه
722 بازدید
اشتراک گذاری

دخمری روز جمعه جنگل عباس آباد با مدل موی جدید...

ببین چه ناززززز شدی خودم برات کوتاه کردم مثل همیشه...

الیسا

بابا اسی هم برامون کباب کوبیده درست کرد شما هم ماشاالله کم نمیاری تو خوردن

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

 شنبه شب توی اغذیه منتظر ساندویچ

الیسا

یکشنبه بازم منتظریم ساندویچ حاضر شه بریم عباس آباد آخه چون خنکه هر شب میریم

الیسا

و اما دوشنبه با  دوست گلت النا طلا و خاله مطهره شون بازم جنگل عباس آباد...

خیلی خوش گذشت ولی چون ما به هم میرسیم کلی حرف داریم کمتر عکاسی کردیم 

تنها عکس دو نفرتون که اونم تاره

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

 الیسا

الیسا

الیسا

 الیسا

و اما  جالب ان جا بود که النا طلا به من علاقه مند شده بود دوست داشت همش بغل من باشه منم  دیدم راستی راستی شدم مادر دو تا دخمرررررر خخخخخخ

اینم سه شنبه شب بازم عباس آباد سالاد ماکارونی درست کردم شام رفتیم اونجا چاقو فراموش کردیم ببریم شما هم گیر دادی به خربزه شدیدا لج کردی براش خاله الهه هم دیدحریفت نمیشه برات با پشت قاشق برش کرد خخخخخ

الیسا

الیسا

بوووووس بای تا بعد........

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سوگندجونی
16 مرداد 93 10:08
به دختر خاله من عین همیشه خوشتیپ ووووووووو زیبا وای اینجا رو نیگا چ طلا این گل پونه من الهی ب قربونت برم من عسلکم دلبرکم از همه قشنگترم پس حسابی چسبید
مامان فیروزه
پاسخ
جات خیلی خاااااااااااااااااااااااالی بود
مريم
16 مرداد 93 11:16
بازم سلام فيروزه جون من اول اون مطلب بالايي رو نخوندم زود رفتم سراغ عكسا با خودم ميگم چرا اليسا اينقدر عوض شده قربونش برم بانمك عاشق عكسي كه توي اغذيه منتظر ساندويجه خيلي خوشمل اوفتاده خيلي بزرگ شده قربونش برم
مامان فیروزه
پاسخ
آره گلم گاهی فکر میکنم چقدر زود گذشت باورم نمیشه بچه دارم خیلی زود گذشت................