اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

نوروز 95

1395/3/7 2:14
نویسنده : مامان فیروزه
962 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیام

وای اگه بدونید دلم چقد برای این فضا تنگ شده بود اما نگران نباشید من وب دخملیمو نمیبوسم بذارم کنار.😀ثبت خاطراتش برام خیلی مهمه.اونایی که از به دنیا اومدن الیسا دارن وبشو دنبال میکنن الان دیگه باید حسابی بزرگ شدن دخملی رو حس کنن وای که چه زود گذشت به یه چشم بر هم زدن بود تا اینجاش😆😆😆😆

عکس ،عکس،عکس اگه بگم با این همه تنبلی یه کوه عکس از الیسا جمع کردم دروغ نگفتم اما اگه منم همشو زود میذارم😅پس غصه ایی نیست🙏🙏🙏🙏

عید نوروز 95 لحظه ی تحویل سال

الیسا

نازدونه💗💗💗💗💗💗

الیسا

الیسا

عاشق ماهی قرمز بودی عروسکم

الیسا

هفت سین امسال

الیسا

اولین عید دیدنی خونه عزیز جون که بیهوش شدی از خستگی

الیسا

شب خوش

به زودی آپ میشیم با عکس های تلمبار شده😍😍😍😍

 

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

یارا
7 خرداد 95 12:38
عزیزم چقدر بزرگ شده ماشالا.اسفند دود کنین براااش. من از حدود یک سال پیش وب الیسا جون و دنبال میکردم.البته بصورت خاموش!!! انقدر از نی نی وبلاگ خوشم اومد که خودمم اینجا وبلاگ زدم. مامان مهربونش منتظر عکسای گل دخملی هستیمممم
پرنسس آنیکا
15 خرداد 95 8:26
ژووونم چ عکســــــــای ناناسی دالی الیسا کوشولو
پرنسس آنیکا
15 خرداد 95 8:27
عزیزم ما شمارو لینک کردیم...!
❤سلنا جون❤
16 خرداد 95 17:55
نی نی نازی دارین خاله اگه با تبادل لینک موافق بودین بگین
مامان نازنین زهرا
13 تیر 95 0:54
سلام فیروزه جون.وبلاگ خیلی قشنگی داری.بیشتر مطالب وبلاگتو خوندم. ماشاالله بزنم به تخته دختر کوچولوی خیلی نازی داری.با اجازت من شما رو لینک کردم.به من افتخار میدی اگه شما هم با تبادل لینک موافق باشی؟
دختر زمستونی
14 تیر 95 22:57
سلام مامانی ما همچنان منتظر عکس های خوشگل الیسا جون هستیم/ راستی لینک هم شدید دخترتون رو هم از طرف من ببوسینش
دختر زمستونی
3 مرداد 95 13:24
سلام مامانی الیسا جون/ 24سالگیتون مبارکـــــــــــــــــــــــــــ باشه// امیدوارم سال های سال کنار الیسا جون خوش و خرم باشین
عمه خانوم
3 مرداد 95 14:05
سلام فیروزه جون.تولدت مبارک گلم.صد ساله بشی