اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

رنگینکمون

1394/11/24 0:59
نویسنده : مامان فیروزه
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

من توی اینستاگرام یه پیج جدید ساختم که طراحی تم ، کارت و لباس تولد رو قبول میکنم همین طور تزیینات نمدی ،عروسک ، دامن توتو و...... 

لطفا پیجم در اینستاگرام رو فالوو کنید

ممنون💗💗💗💗👇👇👇👇👇👇

Rangincamun2

اینم پیج الیسا در اینستاگرام که یه بار گذاشته بودم👇👇👇👇👇

e.f.mohammadpur


پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمه خانوم
27 بهمن 94 16:37
سلام گلم.خیلی وب زیبا و صمیمی ای دارین.همینطور دختر ناااااااااااااااز و شیرینی دارین خدا حفظش کنه.به دخترک ماام سر بزنید.ماه آسمان من ایلماه.
♥سیما♥
5 اسفند 94 14:08
مامانی به ماهم سربزنید///نظریادتون نره///الیسا جون و هم خیلی از طرف من ببوسینش و بهش بگید خیلی دوسش دارم///